تعاملات دو سویه مدیریت شهری پردیس و پارک فناوری قوت گرفت/ شهرداری پردیس برای همکاری در برگزاری رویداد بین المللی «اینوتکس 2021» در سال ۱۴۰۰ اعلام آمادگی کرد

شهرداری پردیس برای همکاری در برگزاری رویداد فناوارنه بین المللی «اینوتکس 2021» در سال ۱۴۰۰ اعلام آمادگی کرد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از شهرداری پردیس، مرتضی همتی در راستای ارتقای سطح تعاملات مدیریت شهری با پارک علم و فناوری با حضور سیدعلی هزاوه معاون فناوری و امید صادقی مدیر مالی پارک علم و فناوری و همچنین همراهی اعضای شورای اسلامی شهر از بخش های مختلف این بهشت فناوری بازدید کرد.

همتی در جریان این بازدید اظهار داشت: پارک علم و فناوری پردیس بعنوان یکی از مجموعه های پیشرو در زمینه تکنولوژی های روز دنیا و تولید محصولات علمی کم نظیر از مفاخر این شهر قلمداد می شود و شهروندان از همجواری با چنین بهشت فناورانه ای به خود می بالند.

وی ادامه داد: نگاه خانواده بزرگ شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس به پارک علم و فناوری، ایجاد تعاملات دو سویه با این مجموعه و بهره گیری از ظرفیت های علمی آن برای ارتقای سطح خدمات به شهروندان است.

شهردار پردیس تصریح کرد: علاوه بر این، شهر پردیس دارای جوانانی تحصیل کرده، هوشمند و نخبه است که اشتغال آنها در پارک علم و فناوری می تواند به شکوفایی استعدادهایشان بینجامد، از این رو یکی از مطالبات مدیریت شهری استفاده از این ظرفیت های بالقوه است.

مرتضی همتی از آمادگی شهرداری پردیس برای برگزاری رویداد فناوارنه بین المللی “اینوتکس” خبر داد و گفت: نمایشگاه اینوتکس، یک رویداد منحصر به فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری است که توسط پارک فناوری پردیس و با حضور کارآفرینان و صاحب‌نظران مطرح حوزه علم و فناوری برگزار می‌شود و شهرداری آماده همکاری در برپایی این رویداد در راستای هویت بخشی به شهر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا