تصویب و ابلاغ افزایش نرخ پایه کرایه تاکسی درون و برون شهری بومهن در سال ۱۴۰۱

رئیس سازمان مدیریت حمل ‌و نقل شهرداری بومهن، از تصویب و ابلاغ افزایش نرخ پایه کرایه تاکسی درون و برون شهری در سال ۱۴۰۱ در این ‌شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن، محمود فکر اظهار کرد: با استناد به مصوبه استانداری تهران ، تأیید شورای سازمان مدیریت حمل و نقل شهرستان و شورای ترافیک شهرستان پردیس نرخ کرایه تاکسی وسایل نقلیه عمومی تعیین و تصویب شد.

وی ادامه داد: نرخ کرایه تاکسی هرساله مطابق با تورم و رعایت سایر جوانب افزایش می یابد چرا که تاکسیرانان نیز مشکلات بسیاری دارند و باید امرار معاش داشته باشند.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری بومهن خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از اختلاف نظر رانندگان زحمتکش با مسافران، برچسب نرخ کرایه نیز تهیه و روی شیشه جلوی تاکسی‌ها نصب شد.

فکری با تاکید بر اینکه دریافت مبالغ کرایه خارج از ابلاغ تعیین خلاف قانون است، گفت: سازمان حمل ‌و نقل شهرداری بومهن هرگونه دریافت کرایه خارج از مبلغ مصوب را غیرقانونی برشمرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری بومهن، واحد شکایات و بازرسی سازمان با شماره تلفن های۷۶۲۳۴۸۹۴ آماده رسیدگی به هرگونه مشکل شهروندان در خصوص اجرای کرایه‌های جدید خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا