افتتاح پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب پردیس در اسفند سال جاری/ اختصاص 130 ميليارد تومان براي حل مشكلات مسكن مهر پرديس

ساختمان جديد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان پردیس، دارالقرآن شهرستان پرديس، بوستان ولايت شهر پردیس و پد بالگردهاي مديريت بحران شهرستان پرديس با حضور استاندار تهران افتتاح شد و تصفیه‌خانه فاضلاب پردیس نیز تا اسفندماه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش صبح پردیس؛ سید حسین هاشمی در حاشیه بازدید از چند طرح عمرانی شهرستان پردیس، در جمع خبرنگاران در خصوص طرح‌ها و بودجه صرف شده، ضمن تبریک دهه فجر، اظهار داشت: امروز ابتدا دیداری مردمی را در پارک فن‌آوری این شهرستان با شهروندان و مدیران اصناف شهرستان پردیس داشتم.

استاندار تهران ادامه داد: چهار پروژه عمرانی پد استاندارد بالگرد، دارالقرآن، ساختمان اداره ارشاد و بوستان ولایت در پردیس افتتاح شد؛ اما پروژه‌های دیگری مانند تصفیه‌خانه فاضلاب پردیس و 16 میلیارد تومان پروژه‌های شهرداری نیز در اسفندماه به بهره‌برداری می‌رسد.

هاشمی تصریح کرد: با توجه به شناختی که از شهرستان پردیس دارم، از خواسته‌های مردم خبردارم که ابتدا بحث وضعیت مسکن مهر بود که روز گذشته در شهرستان ری مهرآبادی قائم‌مقام وزیر در این پروژه بزرگ اعلام کرد تا پایان شهریورماه سال آینده تمام پروژه‌های مسکن مهر حتی در استان تهران پایان خواهد یافت.

وی افزود: برخی از پروژه‌های مسکن مهر به دلیل مشکلات قضایی‌مان بیشتری خواهد برد اما سایر پروژه‌ها به اتمام خواهد رسید و امیدواریم این اتفاق رخ دهد و پیگیر هم خواهیم بود.

هاشمی بیان کرد: در کنار این موارد دولت مبلغ 130 میلیارد تومان را برای رفع مشکلات مسکن مهر پردیس مصوب کرد، همچنین برای تکمیل زیرساخت‌های کشور مبلغ 800 میلیارد تومان اوراق خزانه و 200 میلیارد تومان منابع نقدی نیز مصوب ابلاغ شد.

وی اضافه کرد: رئیس‌جمهور هم به‌صورت کتبی و شفاهی دستورات لازم را برای تکمیل این موارد اعلام کردند و ما امیدواریم مسکن مهر با امام مشکلاتی که با آن روبرو بود تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

استاندار تهران در خصوص پروژه‌های مسکن مهر استان تهران، گفت: به‌ غیر از پردیس هیچ مسکن مهری در استان ناتمام نمانده است، و پردیس نیز به دلیل انتخاب اشتباه مکان، کارهای زیرساختی را دچار مشکل کرده و منابعی هم برای این کارهای عمرانی سنگین پیش‌بینی‌نشده بود.

وی افزود: تصمیم دولت تکمیل و اتمام پروژه مسکن مهر است و منابع مختلفی را هم تخصیص داده تا پس از تکمیل زیرساخت‌های آن مانند آب، برق، گاز و… واحدها تحویل شوند و دستور داده‌شده به‌هیچ‌عنوان بدون امکانات تحویل داده نشود.

هاشمی ادامه داد: خوشبختانه وزارت راه و شهرسازی این مورد را مدنظر قراردادند، هرکجا واحدها تحویل انجام می‌شود با امکانات کامل است.

استاندار تهران در خصوص اقدام روز گذشته آبفای شرق و قطع کردن آب کارگاه‌های فاز 11 و پیرو آن تعطیلی کار ساخت‌وساز، گفت: این مورد مطرح‌شده و مطمئنا تا ساعات آینده این مشکل رفع خواهد شد، ما با توجه به کاهش بودجه نفت هرگز اجازه توقف طرح‌ها را ندادیم و این مشکل را هم به‌زودی رفع خواهیم کرد.

افتتاح 800 پروژه در استان تهران/ 45 هزار میلیارد ریال اعتبار طرح‌های استان

هاشمی در خصوص پروژه‌های قابل‌افتتاح دهه فجر، استان تهران، اظهار کرد: خوشبختانه امسال هم ازنظر اعتبار و هم تعداد پروژه‌ها افزایش داشتیم، که در این زمینه 800 پروژه دولت، خصوصی و تعاونی کوچک و بزرگ را در استان داشتیم که رقم سرمایه‌گذاری آن بیش از 4500 میلیارد تومان است.

استاندار تهران اضافه کرد: افتتاح این طرح‌های نشان می‌دهد دولت با تمام مشکلات و تنگناهای مالی که در سال 94 داشت، بحث طرح و توسعه را جز اولویت‌های خود قرار داده است.

وی در پایان، گفت: با توجه به اینکه دنیا تمام تلاشش را برای ایجاد مشکل برای کشورمان انجام می‌دهد، باتدبیر مقام معظم رهبری، مردم و تلاش دولت کارها به‌پیش می‌رود و این روند ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا