تشکیل کارگروه تخصصی صادرات مبل در شهرستان پردیس

رئیس اتاق اصناف شهرستان پردیس از تشکیل کارگروه تخصصی صادرات مبل در این شهرستان با حضور نماینده بسیج اصناف کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری برنا، همایش تخصصی صادرات مبلمان شهرستان پردیس با حضور رئیس اتاق اصناف و رییس اتحادیه درودگران شهرستان پردیس و نماینده بسیج اصناف کشور و فعالین صنعت مبل و چوب در اتاق اصناف پردیس برگزار شد.

در این همایش علی فرخی رئیس اتاق اصناف شهرستان پردیس به بررسی مشکلات صادرات مبل و چوب پرداخت و طی گزارشی گفت: شهرستان پردیس قطب مبلمان کشور بوده و در این راستا نگاه ویژه و حمایت‌های مسئولین بالادستی را می‌طلبد.

وی افزود: به همت تولیدکنندگان این صنعت با تشکیل کارگروه تخصصی صادرات می‌توانیم صادرات خود را به کشورهای دیگر انجام دهیم.

رئیس اتحادیه درودگران شهرستان نیز در این نشست اظهار داشت: صنعتگران این حوزه در سایه همدلی و همکاری می‌توانند بهترین صادرات را به کشورهای همسایه داشته باشند.

همچنین در این جلسه از کلیه تولیدکنندگان خواسته شد تصویری از تولیدات برتر خود برای کارگروه جهت معرفی و صادرات به کشورها ارسال نمایند.

فرخی  به خبرنگار برنا گفت: تولیدکنندگان ما در شهرستان پردیس تاکنون صادرات به  برخی کشورهای همسایه داشته‌اند اما ازین پس با برنامه‌‌ریزی و اجرای برنامه‌های تخصصی‌تر از طریق کار گروه بصورت جدی‌تر این موضوع اجرایی خواهد شد.

رییس اتاق اصناف شهرستان پردیس در ادامه تصریح کرد: وظیفه کارگروه شناسایی تولید کنندگان صادرات مبل از نظر کیفی و کمی است و بررسی  روند صادرات و اینکه هر تولید کننده چه چیزی را با قابلیت بالاتر تولید می‌کند.

 بگفته وی کار گروه تخصصی مبلمان شهرستان پردیس وظیفه دارد با تحقیق و نیازسنجی از نوع و طراحی مورد نظر کشورهای صادرکننده را داشته تا تولیدکنندگان بدانند طبق سلیقه کشور مورد نظر ساخت کارها را انجام دهند، همچنین رسیدگی به مسائل ارزی هم قرار شد توسط این کارگروه جهت تسهیل کار تولیدکنندگان انجام شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا