تشکیل چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی در پردیس در سال ۱۴۰۲

چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پردیس با حضور رئیس و تعدادی از اعضای اصلی این شورا در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس، چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پردیس را امروز شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور رئیس و تعدادی از اعضای اصلی این شورا در محل دفتر امام جمعه برگزار نمود. در چهارمین جلسه شوای فرهنگ عمومی در سال ۱۴۰۲ مصوباتی چون پیگیری و برنامه‌ریزی افزایش ایمان و امید در جامعه، هم‌اندیشی در اجرای برنامه‌های محرم و صفر در دستور کار قرار گرفت.

در ابتدای جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالهی دبیر شورای فرهنگ عمومی ضمن خیر مقدم به حاضرین و تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع)، مصوبات جلسه قبل را برشمرده و در ادامه اعضای شورا در خصوص مصوبات خوانده شده توضیحاتی را ارائه دادند.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه شهرستان ضمن عرض تسلیت شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و تشکر از برگزاری جلسه و حضور اعضا، بیان داشتند که هدف از شورای فرهنگ عمومی شورای برنامه‌ریزی برای برنامه‌های کلان شهرستان است.

وی در ادامه گفت: دشمن با دو جنبه حجاب و مشکلات اقتصادی بدنبال عدم حضور مردم در انتخابات و در پی ضربه زدن به انقلاب است .

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا