تشکیل پرونده گران فروشی عرضه کنندگان سیلندر گاز مایع در پردیس و بومهن

گشت ویژه نظارت و بازرسی از صنف عرضه کنندگان سیلندر گاز مایع تاکنون ۳ مرکز عرضه را جریمه و پرونده تخلف آنها را به تعزیرات حکومتی ارجاع دادند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه خبری پردیس خبر، طی دو هفته گذشته گزارش ها و پیام های متعددی از شهروندان مبنی بر کمبود کپسول گاز مایع و گران فروشی عرضه کنندگان آن در پردیس و بومهن داشتیم بطوریکه پر کردن یک کپسول گاهی تا ۴۰۰ تومان میرسید و برخی بازار سیاهی راه انداخته بودند که از طریق بازرسی اصناف مورد پیگیری شد .

تورج قریبی مسئول بازرسی اصناف شهرستان پردیس در این رابطه گفت: بازرسی اصناف با هر نوع گران فروشی در این زمینه برخورد خواهد کرد و از شهروندان تقاضا داریم گزارشات خود را از تخلف واحدهای صنفی به ۱۲۴ یا شماره مستقیم بازرسی ۷۶۲۲۳۰۱۰ اطلاع دهند تا ماموران ما سریعا موضوع را پیگیری نمایند.

در همین رابطه پیرو شکایات مردمی مبنی بر گرانفروشی سیلندر گاز مایع در سطح شهرستان طی هفته گذشته بازرسان اتاق اصناف به واحدهای صنفی موردنظر اعزام شدند که پس از بررسی برای واحدهای عرضه کننده متخلّف پرونده تخلف گرانفروشی تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

بگفته مسئول بازرسی اصناف تا کنون ۳ واحد عرضه کننده جریمه و پرونده تخلفات آنها تشکیل شده است و این بازرسی ها جهت عرضه کنندگان متخلف و گران فروشی گاز مایع در هفته آتی ادامه خواهد داشت.

گفتنی است از سوی رسانه پردیس خبر موضوع کاهش عرضه گاز مایع در شهرستان پردیس از سوی مسئولین دیگر در فرمانداری و شرکت توزیع کننده گاز مایع پیگیری خواهد شد.

لازم به ذکر است شرکت توزیع کننده چند ماه پیش اعلام کرده بود که متقاضیان دریافت گاز مایع موظف به ثبت نام در سامانه هستند که این امکان برای اتباع، برخی نگهبانی ها، کسبه سیار وجود نداشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا