تشکیل قرارگاه مدیریت تنش آبی شرکت آب و فاضلاب استان تهران/برخورد با مشترکین پر مصرف در دستور کار آبفا

قرارگاه مدیریت تنش آبی شرکت آب و فاضلاب استان تهران با ریاست محسن اردکانی و حضور مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه در آبفای شرق استان تهران برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، قرارگاه مدیریت تنش آبی شرکت آب و فاضلاب استان تهران با ریاست محسن اردکانی و حضور مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه در آبفای شرق استان تهران برگزار شد. در ابتدای این جلسه مباحثی همچون مدیریت تامین توزیع، مصرف و مدیریت بحران و اقدامات انجام‌شده توسط شرکت‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در حاشیه این نشست مدیرعامل آبفای استان تهران ضمن اشاره به تشکیل سه قرارگاه تامین، توزیع و مصرف افزود: علی‌رغم پیش بینی های سازمان هواشناسی متاسفانه پاییز امسال را طوری سپری کردیم که ۵۵ درصد از میزان بارندگی نسبت به میانگین نرمال آن کاهش پیدا کرده است.

محسن اردکانی در ادامه با اشاره به نتایج موفق برگزاری جلسات قرارگاه آب ابراز داشت: سال گذشته در استان تهران ۶۰ میلیون متر مکعب آب از منابع سطحی نسبت به مدت مشابه سال قبل آن برداشت شده و این بدان معنی است که راهکارهایی‌که ما اندیشیدیم قطعا کارساز بوده و امسال نیز همین رویه را ادامه می‌دهیم وظرفیت هایی را که در بحث مدیریت تامین وجود دارد بکار می‌بریم.

مدیر عامل آبفای استان تهران در ادامه تصریح کرد: اولویت ما امسال بیشتر بر مدیریت مصرف است و هر ایرانی که در استان تهران زندگی می‌کند با ۱۰ درصد بهینه مصرف کردن می‌تواند مجموعه شرکت‌های آبفا را در مدیریت تامین و توزیع آب و گذر از تابستان سال ۱۴۰۳ یاری نمایند.

اردکانی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برنامه های آبفا در برخورد با مشترکان پر مصرف و بد مصرف و نیز ادارات گفت:: شرکت آبفا ضمن برخورد با مشترکین پر مصرف در مرحله اول اخطار در مرحله دوم قطع موقت و در مرحله سوم محدودیت تامین آب را در برنامه کاری خود دارد و همچنین با همکاری استانداری در خصوص مصرف اداراتی که مصارف بیشتر از حد مجاز دارند برخورد قاطع انجام می‌شود.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا