تشدید برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در بومهن

️شهردار بومهن از تشدید برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهر خبر داد.

️به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن عبدا… میرزایی شهردار این شهر اظهار کرد: طبق هماهنگی‌ها و به منظور پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر بومهن ، تمامی عوامل دخیل در این موضوع توسط شهرداری جمع آوری و توقیف می‌شود.

️وی افزود: شرکت‌های تولید و حمل بتن، جرثقیل، میکسر، بتونیر و سایر مواردی که بدون پروانه ساختمانی در شهر بومهن اقدام به همکاری با مالکان ساختمان کنند، ماشین آلات آنان توسط شهرداری توقیف و گزارش آن‌ها جهت رسیدگی به مراجع قضائی ارجاع داده خواهد شد.

️ایشان در همین زمینه از توقیف یک دستگاه پمپ بتون توسط ستاد انضباط شهری در ۲۴ ساعت گذشته خبرداد و افزود روند برخورد با عوامل ساخت و ساز غیرمجاز همچنان ادامه خواهد داشت.

️میرزایی با تاکید بر اینکه شهروندان باید با آگاهی از قوانین ساخت و ساز از احداث بنای غیرمجاز خودداری کنند، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری همواره تلاش می‌کند با همتی مضاعف رفاه و آسایش را برای شهروندان این شهر فراهم کند لذا انتظار می‌رود شهروندان نیز در محیط شهری ، شهرداری را در انجام وظایف ذاتی و قانونی خود یاری کنند.

️شهردار بومهن در پایان گفت: شهروندان بزرگترین سرمایه شهرداری هستند و برای ارائه خدمات بهتر باید اعتماد مردم به این نهاد بیش از پیش تقویت شود.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا