دادستان شهرستان پردیس:

تسریع تحویل مسکن مهر پردیس با پیگیری سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: خلع ید ۸ پیمانکار متخلف و تسریع در روند تحویل واحدهای مسکن مهر با پیگیری و اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) مقدور شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، محمد شیخ آرانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس همزمان با هفته قوه قضائیه، به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت‌های این دستگاه در شهرستان پردیس پرداخت.

وی با بیان اینکه ورود دستگاه قضا به بحث مساکن مهر و خلع ید پیمانکاران متخلف با همکاری سربازان گمنام اطلاعات سپاه در استان تهران میسر شد، اظهار کرد: حفظ حقوق عامه یکی از مهمترین اقدامات در خصوص مسکن مهر بود که با همکاری سپاه و سربازان گمنام اطلاعات سپاه استان تهران میسر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس افزود: شهرستان پردیس بعنوان یکی از شهرهای حمایتی طرح مسکن تا مهر ماه سال گذشته حدود ۵۰ هزار واحد تحویل داده و ۳۴ هزار واحد تعهد معوق داشت که بعد از دو سال تحقیق کارهای عملیاتی با تلاش شبانه روزی در راستای مبارزه با فساد اداری، از دی ماه سال گذشته ۵ هزار واحد دیگر تحویل شد و حدود ۸ پیمانکار خلع ید شدند.

شیخ آرانی ضمن تقدیر از سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه استان خاطرنشان کرد: مردم بسیاری از این زحمات را نمی‌دانند چون نه عکس و نه گزارشی از این اقدامات تهیه نشد اما ما از نزدیک شاهد زحمات شبانه‌روزی آنها بودیم که با تعامل دادگستری و دادستانی از دی ماه سال گذشته این بخش متحول شد و بعد از ۴ سال، شاهد تسهیل در ساخت و تکمیل واحدهای مسکن مهر بودیم.

وی همچنین اظهارداشت: دستگاه قضا‌ یادگار شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و حاصل چهار دهه تلاش کارمندان آن است که خالصانه در این مسیر پرتلاطم قدم برداشتند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا