تردد نوروزی ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار خودرو در ۴ محور مهم امام رضا(ع)، حرم تا حرم، هراز و فیروزکوه

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از تردد ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار خودرو در ۴ محور مهم امام رضا(ع) ، حرم تا حرم، محور هراز و محور فیروزکوه در ایام نوروز خبر داد.
به گزارش صبح پردیس، سردار عبدالرضا ناظری شب گذشته در جریان بازدید از نیروی انتظامی شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران در ستاد نیرو انتظامی شهرستان پردیس واقع در شهر پردیس، اظهار داشت: شرق استان تهران دارای ۴ محور مهم امام رضا(ع) ، حرم تا حرم، محور هراز و محور فیروزکوه است که چهار مسیر اصلی تردد در ایام نوروز محسوب می شود.

وی ادامه داد: زائران امام رضا(ع) ، مسافران شهرهای شمالی و نیز بسیاری از مسافرین که از غرب و شرق کشور به این مسیر می آیند از محورهای تحت کنترل فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران عبور می کنند.

ناظری با بیان اینکه تا امروز از ابتدای طرح نوروزی با توجه به آمارهایی که دوربین های ثبت پلاک خوان راهداری اعلام کردند بیش از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار خودرو در طول این محورها تردد داشتند افزود: با توجه به شرایط جوی و میزان قابل توجه نزولات آسمانی مخصوصا در محورهای کوهستانی که برف و کولاک شدید بود با همفکری عزیزان راهداری در برخی ساعات مجبور بودیم برای حفظ سلامت مردم عزیز محدودیت هایی قائل شویم .

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران اضافه کرد: علی رغم افزایش ۶ درصدی تردد خودروها در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل و نیز شرایط نامساعد جوی خدا را شکر مردم همکاری خوبی با پلیس داشتند و رانندگان قوانین رانندگی را رعایت کردند و همکاری لازم را جهت توصیه های همکاران پلیس و محدودیتهای اعمال شده اجرا کردند و در زمان های اعلام شده تردد نکردند و با متانت برخورد کردند و به همین دلیل شاهد کاهش تصادفات رانندگی بودیم و در شرایطی که کولاک و برف ممکن بود خطر آفرین باشه مشکلی نداشتیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر که شرایط مساعد شده و فضای خوبی برای تردد مسافران نوروزی در محورهای شمالی و محورهای امام رضا(ع) فراهم شده است می طلبد که مردم همکاری بیشتری داشته باشند، درخواست ما از مردمی که از محورهای شرق استان تهران به خصوص محورهای کوهستانی عبور می کنند این است که سفر خود را مدیریت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا