ترخيص خودروهاي توقيفي در شرق استان تهران به مناسبت نيمه شعبان

رئیس پليس راهنمايي و رانندگي شرق استان تهران از اجراي طرح ترخيص خودروهاي توقيفي در پارکينگ ها به مناسبت جشن ميلاد حضرت مهدي موعود در استان خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، سرهنگ علی سلیمانی ضمن تبريک فرا رسيدن نيمه شعبان و ميلاد با سعادت حضرت مهدي(عج)، اظهار داشت: برابر اعلام پليس راهور فراجا و با عنايت به ميلاد مبارک امام زمان (عج)، در نظر است از روز شنبه پنجم اسفند ماه تا پايان روز پنج شنبه هفدهم اسفند ماه به مدت دو هفته طرح ترخيص فوق العاده وسايل نقليه توقيفي به استثناي وسايل نقليه‌اي که داراي سابقه پرونده‌هاي قضايي مفتوحه و يا شکايت‌دار مي‌باشند، اجرا شود.

وي افزود: در اين طرح مقرر است در تمامي مصاديق توقيف وسايل نقليه صرفاً مرتبط با تخلفات و جرائم رانندگي، زمان توقيف به حداقل ممکن تقليل و وسايلي که در حال طي مدت توقيف هستند، ترخيص گردند.

سرهنگ سلیمانی گفت: همچنين در نظر است با همکاري بنياد تعاون فراجا شرايط و ساز و کار تقسيط جرائم را براي متقاضيان ترخيص وسايل نقليه توقيفي در مدت دو هفته (زمان اجراي طرح) با پرداخت يک ساله فراهم گردد.

رئيس پليس راهور شرق استان تهران از دارندگان و مالکان اين گونه وسايل نقليه توقيفي در پارکينگ ها خواست تا براي ترخيص وسيله نقليه خود به همراه ساير مدارک به دفاتر پليس +10 سراسر استان مراجعه و نسبت به ترخيص خودرو با تقسيط مبلغ جرايم اقدام کنند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا