ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محورهای هراز و فیروزکوه پرحجم و سنگین در جریان بوده و در ورودی‌های شرقی پایتخت با پس‌زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، سرهنگ ایرج کهریزی در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین و پرحجم گزارش شده و در محدوده مشاء و آبعلی با پس‌زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

وی گفت: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه پرحجم و سنگین گزارش شده و تردد در شهرهای عبوری این محور مانند گیلاوند و فیروزکوه با بار فوق سنگین و پس‌زدگی بار ترافیکی همراه است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه عوامل پلیس راه با آماده‌باش صددرصدی در سطح محورها حاضر هستند و ضمن روان‌سازی جریان ترافیکی، با تخلفات رانندگی برخورد قاطع خواهند کرد، ابراز کرد: به دلیل تداخل دو محور هراز و فیروزکوه، در ورودی شهر تهران، در مسیر آزادراه تهران-پردیس و جاده قدیم جاجرود با پس‌زدگی چندین کیلومتری ترافیک روبرو هستیم.

کهریزی افزود: با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز بر بار ترافیکی محورهای شرق استان افزوده خواهد شد و توصیه اکید داریم هم‌وطنان در صورت الزامی نبودن بازگشت از سفر، مسافرت خود را به زمان دیگری موکول کنند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است، ابراز کرد: تردد وسایل نقلیه از دولاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم‌به‌حرم نیمه سنگین و روان در جریان است و هم‌وطنان به سهولت درحال عبور از این محورها هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اذعان کرد: هم‌وطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، رعایت حقوق شهروندی و مدیریت زمان سفر می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا