ترافیک فوق‌ سنگین در ورودی‌های شرقی پایتخت

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون ترافیک سنگین در هراز و فیروزکوه و ترافیک فوق سنگین در آزادراه‌ تهران-پردیس و جاجرود مشاهده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس، ایرج کهریزی، فرمانده پلیس‌ راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران، اظهار کرد: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و سنگین در جریان است اما در برخی مناطق این محور بار ترافیکی افزایش پیدا می‌کند.

وی گفت: با پایان تعطیلات عید قربان شاهد بار ترافیکی فوق سنگین به همراه پس‌زدگی بار ترافیکی، در محور قدیم جاجرود، ورودی آزادراه تهران-پردیس و محدوده شهر گیلاوند هستیم.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران ابراز کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محورهای فیروزکوه پرحجم گزارش شده و هموطنان به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

کهریزی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم به دلیل بزرگراهی بودن پرحجم و روان درجریان است و هم‌وطنان به مرور در حال عبور از این محورهای بزرگراهی هستند.

وی با اشاره به اینکه عوامل پلیس راه در سطح محورها حاضر بوده و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: هموطنان می‌بایست بازگشت از سفر خود را مدیریت کرده تا با ترافیک‌های سنگین و فوق سنگین مواجه نشده و چندین برابر زمان معمول را برای رسیدن به مقصدهای خود صرف نکنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه بیشترین آمار تصادفات در ۲۰ کیلومتری مقاصد مسافران رخ می‌دهد، خاطرنشان کرد: هم وطنان می‌توانند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، صبر و شکیبایی در هنگام رانندگی و با رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا