ترافیک فوق سنگین در خروجی‌های شرقی پایتخت

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون ترافیک پرحجم و سنگین در هراز و فیروزکوه و ترافیک فوق سنگین در آزادراه‌ تهران_پردیس و جاجرود وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس، ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران، اظهار کرد: عبور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز پرحجم و سنگین در جریان است اما در برخی مناطق این محور با بار ترافیکی بیشتری روبرو هستیم.

وی ضمن تبریک عید غدیرخم، گفت: با آغاز تعطیلات عید غدیرخم شاهد بار ترافیکی فوق سنگین به همراه پس‌زدگی بار ترافیکی، از جنوب به شمال محور قدیم جاجرود، ورودی آزادراه تهران_پردیس و محدوده شهر گیلاوند هستیم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین و پرحجم گزارش شده و هموطنان به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

کهریزی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، عنوان کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم سنگین و پرحجم گزارش شده اما به دلیل بزرگراهی بودن این دو محور هموطنان بدون ترافیک‌های فوق سنگین در حال عبور از این محورها هستند.

وی با اشاره به اینکه عوامل پلیس راه در سطح محورها حاضر بوده و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام می‌کنند، اذعان کرد: هموطنان می‌بایست مدیریت زمان سفر را  سرلوحه مسافرت خود قرار داده تا ترافیک‌های فوق سنگین مواجه نشوند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه بیشترین آمار تصادفات در ۲۰ کیلومتری مقاصد مسافران رخ می‌دهد، تاکید کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و صبر و شکیبایی در هنگام رانندگی سفری ایمن و بدون خطر را سپری خواهند کرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا