جانشین پلیس راه:

ترافیک در جاده‌های شمالی و منتهی به قم و مشهد پرحجم است

جانشین رئیس پلیس راه فراجا گفت: ترافیک در جاده های شمالی و منتهی به شهرهای قم و مشهد پر حجم است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، سرهنگ سیاوش محبی روز جمعه اظهار داشت: از روز گذشته طرح ترافیکی نوروز شروع شده و ترافیک در محورهای شمالی، استانهای زیارتی مانند خراسان رضوی و قم پر حجم است.

وی با بیان اینکه تاکنون محدودیتی اعمال نشده است، توضیح داد: با توجه به وضعیت ترافیک در مسیرهای یاد شده تاکنون محدودیتی اعمال نشده و در صورت سنگین شدن حجم ترافیک محدودیت اعمال و اطلاع رسانی خواهد شد.

جانشین رئیس پلیس راه فراجا ادامه داد: ترافیک در بزرگراه های حرم تا حرم و امام رضا (ع) پر حجم است و تردد خودروها به کندی جریان دارد.

محبی گفت: به رانندگان توصیه می شود که حتما مدیریت سفر داشته باشند و برنامه ریزی مناسبی برای شروع سفر، محل های توقف ،زمان رسیدن به مقصد داشته باشند و طول سفر را جزء سفر بدانند.

وی تاکید کرد: رانندگان شب هنگام را برای استراحت و روز را برای ادامه مسیر حرکت انتخاب کنند و برای استراحت حتما از استراحتگاه‌های مستقر در طول مسیر، محل های ایمن پارکینگ های مجاز استفاده کنند.

جانشین رئیس پلیس راه فراجا توضیح داد:تجربه نشان داده که حاشیه راه محل مناسبی برای توقف نیست به رانندگان توصیه می شود که هیچ وقت حاشیه راه را برای توقف انتخاب نکنند، ترددهای عرضی باعث بروز تصادفات مرگبار خواهد بود و در سالهای گذشته درایام تعطیلات چنین اتفاقاتی رخ داده است.

محبی با بیان اینکه شرایط آب و هوایی در محورهای کوهستانی قابل پیش بینی نیست ، اظهار داشت: در محورهای کوهستانی شاهد آب و هوای سرد و زمستانی هستیم و به رانندگان توصیه می شود که تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند به توصیه های پلیس و هواشناسی توجه کنند.

وی ادامه داد: همه همکاران پلیس راه از روز گذشته به طور شبانه روزی در تمام محورهای مواصلاتی حضور دارند و تلاش می کنند تا هموطنان سفری ایمن داشته باشند و صحیح وسالم به مقصد برسند.

جانشین رئیس پلیس راه فراجا گفت: با توجه به وضعیت ترافیک پیش بینی می شود که در ساعات پایانی روز شاهد ترافیک سنگین درمحورهای شمالی باشیم و بهتر است که رانندگان سفر خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا