امام جمعه پردیس:

تدبیر رهبر انقلاب میدان‌داری بیگانگان را در حوادث اخیر خنثی کرد

امام جمعه شهر پردیس گفت: تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب در حوادث استان سیستان و بلوچستان میدان‌داری بیگانگان را خنثی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اظهار داشت: دشمنان با سوء استفاده از حوادث سیستان بلوچستان تلاششان را برای نابودی اسلام به کار بسته بودند.

وی با اشاره به دستور حکیمانه مقام رهبری در حادثه سیستان و بلوچستان، افزود: دستور ویژه برای روشن‌شدن همه ابعاد ماجرا با بررسی کامل مستندات، اجرای تصمیمات قضایی بر اساس واقعیت، جمع‌بندی بررسی‌ها و اتخاذ تصمیمات توسط شورای عالی امنیت ملی بر پایه نگاه جامع‌نگر و دلجویی از آسیب‌دیدگان، اعلام ناراحتی از حوادث پیش‌آمده، شهید محسوب‌شدن مردم بی‌گناه و جانباز معرفی‌شدن مجروحان بی‌گناه از منویات مقام معظم رهبری در حادثه اخیر سیستان و بلوچستان است.

امام جمعه پردیس ضمن گرامیداشت هفته بسیج، خاطرنشان کرد: هفته بسیج فرصت مناسبی است برای قدردانی از بسیجیانی که با اخلاص و معنویت و ولایت‌مداری خود، دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود نا امید کردند.

حسینی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد: آن‌هایی که نظام اسلامی و جمهوری اسلامی را تهدید می‌کنند بدانند: جمهوری اسلامی به برکت تفکّر، عمل و حرکت بسیجی شکست‌ناپذیر است و اکثریّت قاطع ملّت ایران بالقوّه بسیجی‌اند؛ دلیل شکست‌ناپذیری نظام جمهوری اسلامی این است.

حسینی گفت: دشمن بر روی نیروهای امنیتی متمرکز شده تا آنها را تضعیف کند و باعث هرج و مرج شود، تا اغتشاشات را نتواند مدیریت کند و نیز بر روی فعال‌سازی گسل اقوام متمرکز شدند تا از این ۲ روش ایران را به سوریه‌ای دیگر تبدیل کند.

امام جمعه پردیس ادامه داد: دشمن با تمام عِده و عُده دارد بر علیه اسلام و انقلاب اسلامی می تازد و دروغ پردازی شایعه سازی و شایعه پراکنی می کند، خواص و مردم به میدان بیایند و علاوه بر صبر انقلابی ، انقلاب را روایت کنند و اجازه میدان داری به دشمن ندهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا