تداوم پشتیبانی‌های شهرداری پردیس برای اجرای پایش سلامت شهروندان در طرح «سردار سلیمانی»

شهردار پردیس گفت: پایش سلامت شهروندان در مسیر مبارزه با کروناویروس در قالب طرح مزین به نام زیبنده «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» اقدامی ارزنده و راهگشاست و شهرداری پردیس همچنان از این طرح حمایت و پشتیبانی می کند.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، شهردار پردیس در جریان دیدار صمیمی با کادر بهداشت و درمان این شهر که به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر پردیس، دکتر آسیایی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام شد، اظهار داشت: خدمات ارزنده کادر درمان به ویژه پرستاران بر کسی پوشیده نیست، اما در شرایط کنونی که شیوع ویروس کرونا همه امور را دچار مشکلات عدیده کرده، دفع خطر در کنار خطرپذیری ابتلا به این بیماری، ارزشی صدچندان به زحمات این عزیزان می بخشد.

وی ادامه داد: طرح های اجرایی شبکه بهداشت و درمان ارتباط مستقیمی با جان مردم و سلامت شهروندان دارد، از این رو مجموعه مدیریت شهری پردیس خود را موظف به همکاری با این مجموعه می داند.

شهردار پردیس اضافه کرد: امیدوارم روزی فرا رسد که همه مردم و مسئولان با شاخه گل برای تبریک پایان کار و نابودی کامل این ویروس به پرستاران و پزشکان مراجعه کنند.

به گفته مرتضی همتی، یکی از طرح های کاربردی و راهگشایی که با پشتیبانی های مستمر شهرداری پردیس، حمایت فنی و تخصصی شبکه بهداشت و حضور ارزنده بسیج به صورت محله محور در حال اجراست، طرح پایش سلامت سردار سلیمانی است که حمایت های مدیریت شهری از این مهم همچنان ادامه دارد.

بر پایه این گزارش، در این دیدار صمیمی، پرستاران، پزشکان و دیگر زحمتکشان کادر درمان مراکز بهداشتی و درمانگاه های شهر پردیس با تقدیم شیرینی و شاخه گل تجلیل شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا