تداوم بازدیدهای شهردار پردیس از فازهای جدید پردیس که هنوز تحویل شهرداری نیست

شهردار پردیس به همراه جمعی از مدیران واحدهای مختلف این شهرداری که روز گذشته از فاز هشت بازدید میدانی داشت، ظهر امروز میهمان همشهریان ساکن در فاز پنج بود.

به گزارش صبح پردیس به نقل از شهرداری پردیس، مرتضی همتی طی نشستی در مسجد فاز پنج و پس از شنیدن مشکلات شهروندان اظهار داشت: بر اساس قوانین شهرهای جدید، شهرداری پردیس در فازهای در حال احداث از جمله فاز پنج، هیچ تکلیف قانونی برای ارائه خدمات ندارد اما از آنجاییکه برای مدیریت شهری همه ساکنان این شهر، شهروند پردیس محسوب می شوند، برای رفاه آنها از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کند.

وی ادامه داد: مرّ قانون بر این مهم تاکید دارد که شرکت عمران باید امور زیربنایی و روبنایی را با بهترین کیفیت احداث، تکمیل و برای خدمات رسانی تحویل شهرداری دهد.

مرتضی همتی افزود: برنامه بازدید میدانی من به همراه دیگر همکارانم در شهرداری پردیس به صورت مستمر از همه نقاط شهر از جمله سایت های مسکن مهر انجام می شود تا نقطه نظرات شهروندان در سلسله نشست ها با مسئولان شرکت عمران اعمال شود.

شهردار پردیس تصریح کرد: همانگونه که پیش از این نیز اشاره کردم، رفع مشکلات شهروندان در فازهای جدید مستلزم اهتمام همه نهادهای خدماتی و متولیان شهرسازی است و صرفا با تلاش شهرداری پردیس کاری از پیش نخواهیم برد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا