شهردار پردیس:

تداوم آماده‌باش ستاد بحران شهرداری پردیس برای مدیریت سیلاب‌های احتمالی/خدمات‌رسانی برای شهرداری پردیس مرز جغرافیایی ندارد

شهردار پردیس در نشست ستاد بحران این شهرداری از تداوم آماده‌باش ستاد بحران شهرداری پردیس برای مدیریت سیلاب های احتمالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، رضا کارخانه ساعتی پیش در نشست اضطراری ستاد بحران شهرداری پردیس که به‌ منظور مدیریت سیلاب‌های احتمالی ناشی از بارش نزولات آسمانی در دفتر وی با حضور دیگر اعضای این ستاد برگزار شد، اظهار داشت: پردیس طی دو شب گذشته در سایه تلاش‌های ستاد بحران شهرداری پردیس با مشکل چندانی مواجه نبود و سیلاب‌های ناشی از بارش‌های سنگین با کمترین بروز آسیب در این شهر مدیریت شد.

وی با بیان اینکه خدمات‌رسانی در مواقع بحران برای کارکنان شهرداری پردیس حد و مرز جغرافیایی مشخصی ندارد، تصریح کرد: اینکه شهرداری‌ها موظف به خدمات‌رسانی در محدوده قانونی خود هستند امری مسلم است اما در مواقع بروز بحران که جان و مال هموطنان در خطر است این حد و مرزهای جغرافیایی تعیین‌شده معنای خود را از دست‌ می دهد.

به‌ گفته این مقام مسئول، ستاد بحران شهرداری پردیس با توجه به اعلام سازمان هواشناسی کشور مبنی‌ بر تداوم بارش‌ها طی امشب و روزهای آینده همچنان در آماده‌باش کامل به سر می برد.

شهردار پردیس افزود: خودروهای سبک و سنگین خدماتی به‌ لحاظ سوخت و تعمیر و نگهداری بطور کامل آماده شده و نیروهای ستاد بحران به‌ صورت شیفت بندی در محل ستاد حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا