تدابیر و تجهیزاتی برای زمان بحران در پردیس دیده شود

امام جمعه پردیس گفت: باید مطالعه دقیق‌تر و عمیق‌تری نسبت به تهدیدها و ظرفیت‌های شهرستان پردیس انجام گیرد و تدابیر، اقدامات، تجهیزات و زیرساخت‌های لازم در مواقع بحرانی دیده شود.

به گزارش صبح پردیس و به نقل از خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی‌ امام جمعه پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس، که در مسجد الغدیر فاز۴ و با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد، اظهار کرد: در ایام فاطمیه(س) در مساجد شهرستان حدود 330 مراسم روضه و سخنرانی و در جلسات خانگی حدود 460 جلسه روضه و سخنرانی برگزار شد که جمعاً حدود 800 مراسم و جلسه روضه و سخنرانی در این منطقه برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تشییع شهدای گمنام، هم رفراندوم حمایت از نظام و هم نیروی محرکه انقلاب و هم پرورش یار برای امام زمان(عج) است، گفت: مردم مومن، انقلابی و قدرشناس ایران اسلامی مانند همیشه میدان‌دار این مراسم باشکوه‌ هستند و برگزاری هر کدام از این آئین‌های شهدایی، به مثابه رفراندومی است که نشان‌دهنده حمایت وفادارانه مردم از نظام خودشان و بقاء حیات طیبه انقلاب اسلامی است.

امام جمعه پردیس با اشاره به فرارسیدن سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی(ره) در سال 1358، این نهضت را مبارک و با دستاوردهای بزرگی دانست و ابراز کرد: یکی از مبارک‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، شکوفایی نهضت سوادآموزی و جریان‌سازی تعلیم خواندن و نوشتن برای عموم مردم بزرگوار ایران است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه جهاد همگانی برای برای تحقق انتخابات با مشارکت بالا و رقابتی شکل بگیرد، اذعان کرد: سهم انتخابات پرشور، بهترین ابزار دفاعی در برابر دشمن، و اقتدار نظام و کشور است زیرا امروز دشمن از آشوب‌سازی و تنش‌افزایی در جامعه ناامید شده است و بر روی کاهش مشارکت مردم تمرکز کرده است.

وی ادامه داد: ما باید با جهاد تبیین اجازه ندهیم دشمن به جای ما مطالبه‌گری کرده و مشکلات را بیان کند زیرا هدف از مطالبه‌گری و بیان مشکلات توسط دشمن براندازی و نابودی ملت ایران است و آن نیز با فاصله انداختن بین ملت و انقلاب میسر می شود.

امام جمعه پردیس با اشاره به مشکلات اعلام شده در شهرستان پردیس، تاکید کرد: خودمان مطالبه‌های مردمی را مطرح می‌کنیم و مسوولان نیز باید گوش شنوا و اقدام انقلابی داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به فرا رسیدن روز بیایای طبیعی، عنوان کرد: باید مطالعه دقیق‌تر و عمیق‌تری نسبت به تهدیدها و ظرفیت‌های شهرستان پردیس انجام پذیرد و تدابیر، اقدامات، تجهیزات و زیرساخت‌های لازم دیده و تأمین شود تا خدای‌ناکرده در موقع بروز مشکل، مدیریت بحران کرده و حتی نگذاشت مشکلات به بحران تبدیل بشوند.

وی با اشاره به اقدام گروه هکری که قرار بود ترمیم روانی برای صهیونیست‌ها باشد، ابراز کرد: این خرابکاری‌ها یا اقدامات تروریستی کور، که بعضاً در گوشه و کنار اتفاق می‌افتد، قرار بود در شهریور ماه در سالگرد اغتشاشات پاییز پارسال به شکل ترکیبی انجام شود و برای آن زمان تدارک شده بود، اما آن عملیات مشترک، به‌دلیل بی‌محلی تحقیر‌آمیز ملت ایران، به بن‌بست خورد.

امام جمعه پردیس افزود: عملیات خرابکاری سامانه سوخت تقریباً ظرف چند ساعت جمع شد و این قطعاً برخلاف خواست طراحان آن و به‌خاطر پختگی مردم در کنار تدابیر دستگاه‌های‌های ذی‌ربط برای مهار چالش بود.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: هدف دشمن، بحران‌سازی و دادن شوک بود اما برعکس، موجب هوشیاری بیشتر شد التهاب‌آفرینی و منفی‌بافی، به بهانه وقوع یک خرابکاری، همبازی شدن با خرابکاران است و همان‌گونه که تروریست‌ها و خرابکاران، دشمن شمرده می‌شوند، رسانه‌های آنها نیز باید به چشم دشمن دیده شوند.

پایان پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا