تخصیص ۲۰۲ میلیارد تومان در حوزه کار و اشتغال شهرستان پردیس

رییس اداره کار و امور اجتماعی شهرستان پردیس گفت: طی یکسال گذشته ۲۰۲ میلیارد تومان تخصیص منابع در حوزه اشتغال و کارآفرینی پردیس داشتیم که جذب شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس،  بهروز صانعی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان پردیس با اشاره به روز کار و کارگران و تبریک به این قشر زحمتکش جامعه گفت: در سال ۱۴۰۱ اتفاقات خوبی در حوزه کار و اشتغال با توجه به تاکیدات دولت سیزدهم داشتیم که در شهرستان پردیس از جمله می توان تشکیل تعاونی توسعه عمران شهرستان پردیس اشاره کرد که همه مردم امکان عضویت در آن را دارند و مورد دیگر تخصیص۲۰۲ میلیارد تومان منابع در در حوزه اشتغال بود که بلطف خدا همه جذب شد و به توسعه کارآفرینی شهرستان کمک کرد.

وی که قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان پردیس سخنرانی می‌کرد با اشاره به اهمیت کار در اسلام و آیات متعدد و احادیث فراوان در سفارش به آن اظهارداشت: کار به دو معنای کار معنوی و دنیوی است و در مجموع عمل است، هم کار اقتصادی که امروزه مطرح است.

صانعی با اشاره به حدیثی از حضرت علی علیه السلام گفت: ایشان تاکید برکار و کار و سرانجام رساندن کار داشتند و یکی از مشکلات نیمه کاره ماندن امور است که معضل است مثل طرح های نیمه کاره و تتکید مولای متقیان به سر انجام رساندن کار بوده است چه کار دینی چه کار دنیوی و چه کار جهادی.

رییس اداره کار و امور اجتماعی شهرستان پردیس اظهارداشت: جامعه کارگری بعنوان قشر ایمان و زحمت کش، ثابت قدم و استوار در راستای اعتلای کشور کوشا بوده و در واقع کارگران بازوان رشد تعالی جامعه هستند و بی شک هر پویایی و اندیشه ای اگر با کمک کارگران محقق شود رونق دو چندان خواهد داشت.

صانعی تصریح کرد: با توجه به نامگذاری هوشمندانه امسال توسط رهبر و خدمت به فعالین اقتصادی و بویژه رونق واحدهای تولیدی که تحت تاثیر تحریم های ظالمانه آسیب دیدند در سال جدید توجه بیشتری در حوزه کار و تولید خواهد شد و کارگران قشر عظیمی از فعالان اقتصادی را تشکیل می‌دهند که با فداکاری در همه صحنه ها حاضر می شوند و آنها مردان بی ادعا و ستون اصلی کشورند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا