مدیر عامل آبفای شرق استان تهران خبر داد:

تخصیص منابع جهت آبرسانی به شهرک امام رضا‌(ع) در بومهن

مدیر عامل آبفای شرق استان تهران گفت: با توجه به اینکه این منطقه کم برخوردار بوده و ساکنین توان پرداخت هزینه‌های انشعاب را ندارند تلاش شد از طریق منابع استانی این امر تامین شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس په نقل از خبرگزاری تهران نیوز، رحمت‌الله محمدی مدیر عامل آبفای شرق استان تهران طی مصاحبه‌ای به تشریح جزئیات آبرسانی شهرک امام رضا (ع) بومهن پرداخت و اظهار کرد: با توجه با اینکه اوزون تپه منطقه‌ای کم برخوردار بوده و ساکنین توان پرداخت هزینه‌های انشعاب را ندارند تلاش شد از طریق منابع استانی این امر تامین شود و با کمک فرمانداری موضوع در حال پیگیری و انجام است و در حال حاضر فرماندار شهرستان پردیس ۲۰ میلیارد از هزینه انجام آبرسانی را تقبل کرده‌اند و مابقی هزینه‌ها منتظر تامین از منابع استانی است.

وی افزود: مشکل آبرسانی به این شهرک سالیان سال معضلی بوده و استفاده غیرمجاز آب و خدمات‌رسانی به ساکنین مشکلاتی در پی داشته که اواخر سال گذشته با تایید شورای تامین شهرستان پردیس این مسئله حل شد و کمک بزرگی به ما جهت آبرسانی به منطقه کرد.

محمدی خاطرنشان کرد: انجام این پروژه و آبرسانی به اوزون تپه بواسطه تامین منابع عقب افتاد در غیر این صورت اگر تامین هزینه طبق روال قانونی توسط ساکنین پرداخت می‌شد تا کنون انجام شده بود و ما با توجه به هدر رفت زیاد آب از این بخش و استفاده‌های غیرمجاز در صدد اجرای سریع کار هستیم.

گفتنی است زمستان سال گذشته با پیگیری‌های خبرنگار ما و درج گزارشی در همین خصوص و پیگیری‌های فرماندار سابق و تایید شورای تامین مشکل آبرسانی به این منطقه مرتفع شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا