با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

تحویل 5217 واحد مسکن مهر در پردیس/ افتتاح 900 میلیارد پروژه

وزیر راه و شهرسازی با حضور در شهرستان پردیس، ضمن تحویل 5217 واحد مسکن مهر در پردیس، چندین پروژه با اعتباری بالغ بر 900 میلیارد ریال را افتتاح کرد.

به گزارش صبح پردیس، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، حبیب الله طاهر خانی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسؤولین محلی بعدازظهر شنبه با حضور در شهرستان پردیس پروژه‌های عمرانی این شهرستان را افتتاح کردند.

بنابر این گزارش طی برنامه افتتاح و کلنگ زنی این پروژه‌های عمرانی در شهر جدید پردیس، دقایقی پیش 5217 واحد مسکونی در فازهای ۱۱ /۸ / ۹ و ۵ جدید و همچنین فاز ۹ جدید از فاز 11 آغاز شد.

در این افتتاح، در فاز ۸ تعداد 2182 واحد مسکونی، در فاز ۱۱ یک هزار و ۹۴۷ واحد مسکونی، در فازهای ۵ و ۹ جدید ۱۸۴ واحد و در فاز ۹ قدیم ۹۰۴ واحد مسکونی به افتتاح رسید که درمجموع 5217 واحد مسکونی را در برمی‌گیرد.

در بخش افتتاح خدمات روبنایی در فاز ۳ نیز مرکز آموزش شهید عقدا با ۱۰ کلاس درس و ۱۹ میلیارد ریال اعتبار، در فاز ۱۱ مرکز آموزشی زکریای رازی با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار، مرکز آموزشی ابن‌سینا ۱۴ کلاسه با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار، مرکز آموزشی ابوریحان با ۱۰ کلاس با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار، مرکز آموزش خوارزمی با ۱۰ کلاس و ۲۳ میلیارد ریال اعتبار، مرکز آموزش فارابی با ۱۰ کلاس و ۲۸ میلیارد ریال اعتبار و یک واحد مرکز درمانی در فاز ۱۱ با ۲۷ میلیارد ریال اعتبار و درمجموع ۶۱۲ میلیارد ریال خدمات روبنایی در مساحت ۱۷ هزار و ۴۰۴ متر با زیربنای 13135 متر افتتاح شد.

در ادامه این افتتاح‌ها، در فازهای مختلف با مشارکت با سازنده‌ها در محله سازی، مجتمع‌های رز، بام پردیس، شرق فاز ۹ اراضی ۱۹۷ هکتاری، اراضی آب انجیرک، اراضی ۴۰ هکتاری و پروژه‌های مسکونی درمجموع ۷۶۳۵ واحد مسکونی در این طرح کلنگ زنی شد.

در ساخت مراکز و محلات در فاز هشت مرکز محله دنا با چهار مجتمع تجاری، ۳ واحد آموزشی، یک پارک، یک زمین ورزشی و یک واحد فرهنگی مذهبی با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی افتتاح شد.

همچنین مرکز محله دنا در فاز هشت با دو مجتمع تجاری، ۲ واحد آموزشی، یک پارک و یک واحد مرکز فرهنگی و مذهبی بااعتبار ۵۰۰ میلیارد ریالی افتتاح شد.

مرکز محله جنوب دره آرا در فاز ۱۱ با ۱۵ مجتمع تجاری، ۱۰ مرکز آموزشی، یک زمین ورزشی، دو مرکز فرهنگی مذهبی، یک واحد درمانی یک واحد با 7 هزار میلیارد ریال مورد افتتاح قرار گرفت.

گفتنی است، درمجموع ۲۱ مجتمع تجاری، ۱۵ باب مرکز آموزشی، دو پارک، ۲ زمین ورزشی، چهار مرکز فرهنگی و مذهبی و یک مرکز درمانی با مجموع اعتبار ۹ هزار میلیارد ریال به‌عنوان مراکز محلات افتتاح شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا