تحویل سند تک برگ به مالکان مسکن مهر پردیس آغاز شد

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد: تحویل سند تک برگ به مالکان قدیمی و جدید مسکن مهر پردیس و زمین های واگذار شده در سال‌های گذشته آغاز شده‌است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، پیمان پیرفرشی اظهار کرد: ساخت پروژه مسکن پردیس از اواخر دهه ۷۰ آغاز شده و با توجه به نزدیک شدن به پایان پروژه ملی مسکن مهر پردیس ، واگذاری سند تک برگ به مالکان قدیمی پردیس و مسکن مهر در دست اقدام و اجرا است.

وی ادامه داد: تعامل خوبی با اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان و شهرداری پردیس با امضای تفاهم نامه های مرتبط برای دریافت اسناد و پایان کار مالکان مسکن مهر داریم تا بستر مناسبی برای صدور اسناد تک برگ به مالکان ایجاد کنیم.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: زنجیره ای از اقدامات ثبتی در شهر جدید پردیس آغاز شده و ماموریت ما زمانی به پایان می رسد که مالکان مسکن مهر در خانه های خود ساکن و مانند سایر مالکانی که خرید و فروش آنها در یک بستر قانونی و مشخص انجام می شود، سند مالکیت داشته باشند.

پیرفرشی گفت: برای واگذاری اسناد مالکان در حوزه های بودجه ای و سیستمی برنامه ریزی شده تا در سال پیش رو با قوت و سرعت بیشتری کار واگذاری اسناد به مالکان اجرا و انجام شود.

وی با اشاره به آمار ساخت و ساز در مسکن مهر پردیس ، اظهار داشت: تعهد ساخت واحدهای مسکن مهر در پردیس توسط شرکت عمران ۸۴ هزار واحد بود که تاکنون ۷۰ هزار واحد آن تکمیل و تحویل شده و تنها ۱۴ هزار واحد باقی مانده تا تکمیل و به مالکان تحویل وپرونده مسکن مهر پردیس بسته شود.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به تاکید آیت الله ابراهیم رییسی رئیس جمهور بر اتمام طرح مسکن مهر پردیس گفت:مهمترین برنامه ما با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات اتمام پروژه مسکن مهر است و بازدید رئیس جمهور در ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکیدی بر ضرورت اتمام این پروژه ملی است.

پیرفرشی گفت: رئیس جمهور در سفر خود به پردیس بر مقابله با زمین خواری در این منطقه تاکید داشتند که بخشی از این ماموریت بر عهده وزارت راه و شهر سازی و شرکت عمران شهر جدید پردیس است.

وی افزود: با تمام توان و با مدیریت حسین معصوم نماینده تام الاختیار وزیرراه و شهر سازی در شورای حفظ بیت المال و با استفاده از حداکثر ظرفیت این شرکت موضوع را پیگیری می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا