تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر خسروآباد در جاجرود/ پیگیری ارتقای روستای سعیدآباد به شهر

بر اساس ابلاغیه وزیر کشور، اعضای شورای اسلامی شهر خسروآباد برای ارتقای روستای خسرو آباد به شهر قسم یاد کردند.

به گزارش صبح پردیس، پس از ارتقای روستای خسرو آباد از روستاهای بخش جاجرود به شهر بر اساس ابلاغیه وزیر کشور، اعضای شورای اسلامی این روستا به عنوان عضو شورای اسلامی شهر خسروآباد قسم یاد کردند.

جلسه تبدیل شورای اسلامی روستا به شورای اسلامی شهر خسروآباد پیش از ظهر امروز با حضور عبدالعظیم رضایی فرماندار پردیس، ملیحه باقری معاون عمرانی فرماندار، عبدالله کمالی بخشدار جاجرود و اعضای شورای اسلامی خسروآباد در محل فرمانداری پردیس برگزار و در ابتدا مباحث مربوط به ارتقای سرانه‌های لازم برای تبدیل روستا به شهر مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار پردیس در این جلسه ضمن تبریک به مردم روستای خسرو آباد گفت: شورای اسلامی شهر خسروآباد باید سنگ بنای شهرداری را به‌گونه‌ای پایه ریزی کند تا موجب خیر و برکت و پیشرفت روز افزون شهر باشد زیرا مردم پس از ارتقای روستا به شهر انتظارات بیشتری از منتخبان خود و مجموعه مدیریت شهری دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان پردیس تصریح کرد: تصمیمات اتخاذ شده توسط اعضای شورای اسلامی شهر خسروآباد نباید فقط برای مدت زمان باقی مانده از عمر شوراها باشد بلکه باید با پرهیز از رفتارهای انتخاباتی و با در نظر گرفتن مصالح عموم تصمیماتی اتخاذ شود که تاثیرات مثبتی در آینده شهر و شهروندان داشته باشند.

رضایی با اشاره به پیگیری های انجام شده برای ارتقای روستای سعید آباد به شهر خاطر نشان کرد: طرح تاسیس شهر سعید آباد نیز با نظر مساعد وزیر کشور و پیگیری های انجام شده به هیات دولت رفته است و در کمیسیون دفاعی هیات دولت به تصویب رسیده و برای تصمیم گیری نهایی در انتظار طرح در جلسه هیات وزیران هستیم.

منبع: فرمانداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا