فرماندار پردیس خبر داد:

تحقق ۱۰۰ درصدی سهمیه ثبت اشتغال جدید شهرستان در سامانه رصد

فرماندار پردیس با اشاره به تحقق ۱۰۰ درصدی سهمیه ثبت اشتغال جدید شهرستان در سامانه رصد، گفت: لازم است در سال جدید برای تحقق حداقل ۵۰ درصد سهمیه ابلاغی تا آخر شهریور همه ادارات و دستگاه‌ها توجه و اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری تهران نیوز، عصر دیروز محسن قضاتلو فرماندار پردیس در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان پردیس در محل سالن جلسات فرمانداری ضمن اشاره به تحقق ۱۰۰ درصدی سهمیه ثبت اشتغال جدید شهرستان در سامانه رصد طی سال گذشته اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی برخی از ادارات عملکرد ضعیف‌تری داشتند و علی‌رغم ایجاد اشتغال، اطلاعات مربوط به شاغلین جدید را در سامانه مربوطه ثبت نکردند اما لازم است در سال جدید برای تحقق حداقل ۵۰ درصد سهمیه ابلاغی تا آخر شهریور همه ادارات و دستگاه‌ها توجه و اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با تاکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی فرصت‌های شغلی موجود در شهرستان، افزود: شهرستان پردیس نیروهای جوان جویای کار زیادی دارد و با توجه به ظرفیت‌های کارگاهی و صنعتی موجود، فرصت‌های شغلی متنوعی برای کارجویان فراهم شده است که اطلاع‌رسانی کامل در خصوص این فرصت‌ها بسیار اهمیت دارد.

فرماندار پردیس با تاکید بر اینکه وظیفه ما تسهیل‌گری است، عنوان کرد: مشکل اصلی در نظام اداری این است که آنقدر کار را برای متقاضی سخت می‌کنند که در نهایت کار انجام نمی‌شود. در همین رابطه قرار شد جلسه‌ای با سرپرستان شعب بانک‌ها برگزار شود.

گفتنی است برگزاری جلسه شورای هماهنگی امور بانک‌ها با دعوت از سرپرستی استانی شعب بانکی به منظور رفع مشکلات پرداخت تسهیلات اشتغال، تعیین و ابلاغ کتبی سهمیه اشتغال برای ادارات خدمات‌رسان، تهیه محتواهای مربوط به اطلاع‌رسانی فرصت‌های شغلی توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اطلاع‌رسانی گسترده در سطح شهرستان و اهتمام ویژه اداراتی که در سال جاری اشتغال جدید ایجاد کرده‌اند، برای ثبت در سامانه مربوطه از مصوبات این جلسه بود.

در پایان و پس از تبادل نظر حاضران، مقرر شد از ادارات برتر در تحقق سهمیه اشتغال سال گذشته تقدیر به عمل آید. همچنین به دستگاه‌هایی که عملکرد ضعیفی طی سال گذشته ارائه کردند به صورت کتبی تذکر داده شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا