تجهیز اورژانس پردیس به دو دستگاه آمبولانس پیشرفته

مرکز اورژانس پردیس به دو خودرو آمبولانس با امکانات و تجهیزات پیشرفته و استاندارد و ملزومات اورژانسی برای ۱۶ هزار نفر مجهز شد.

به گزارش صبح پردیس، ملزومات اورژانسی برای ۱۶ هزار نفر به همراه دو آمبولانس پیشرفته از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اختیار مرکز اورژانس شهرستان قرار گرفت تا مرکز اورژانس شهرستان به جایگاه مناسبی از نظر تجهیزات دست یابد.

وجود فاصله تا مراکز درمانی پایتخت، فقدان مراکز درمانی بیمارستانی در شهرستان، وجود محورهای مواصلاتی و فعالیت بیش از هفت هزار واحد صنفی و صنعتی در شهرستان پردیس موجب شده برای انجام اقدامات اولیه در موارد حاد و رسیدگی به وضعیت بیماران بدحال دو آمبولانس پیشرفته شامل تجهیزاتی نظیر دستگاه شوک الکتریکی و اکسیژن ساز و همچنین ملزومات پزشکی اورژانسی از قبیل فیکساتور اعضای آسیب‌دیده برای نقاط مختلف بدن و انواع سرم برای جایگزینی خون در اختیار مرکز اورژانس شهرستان قرار گیرد.

شایان‌ذکر است شهرستان پردیس بر اساس آمار جمعیتی سال ۱۳۹۵، ۱۷۰ هزار نفر جمعیت داشته و پیش‌بینی می‌شود با واگذاری‌های مسکن مهر و روند پرشتاب مهاجرت به شهرستان در حال حاضر جمعیتی بالغ بر ۲۵۰ هزار نفر در آن سکونت داشته باشند که پنج ایستگاه فعال اورژانس، هفت دستگاه آمبولانس، یک دستگاه موتور آمبولانس و ۶۰ نفر پرسنل وظیفه خدمت‌رسانی به مصدومان و بیماران اورژانسی را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا