تجمع بزرگ دهه کرامت در پردیس برگزار شد/ برگزاری پنج جشن بزرگ در دهه کرامت

شب گذشته جشن بزرگ دهه کرامت در پردیس و با حضور پرشور شهروندان پردیسی و مسئولان شهرستان پردیس برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس،  شب گذشته جشن بزرگ دهه کرامت در بوستان ولایت فاز ۳ پردیس و با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی و مسئولان ادارات شهرستان پردیس و حضور پرشور شهروندان پردیسی برگزار شد.

این مراسم با نقالی محتوایی با بهره‌گیری از شاهنامه مبانی باستانی آغاز و با موضوع عفاف و حجاب و لزوم صیانت از حجاب به پایان رسید.

در ادامه مداحی توسط مداح اهل‌بیت(ع) احمدی پور و در ادامه حجت‌الاسلام برمانی برای حضار سخنانی را در رابطه با دهه کرامت بیان و در پایان از ده نفر از بانوان نخبه که حجاب اسلامی را به نحو احسن رعایت کرده بودند تقدیر به عمل آمد.

سرگرد حامد حمزه خانی فرمانده سپاه شهرستان پردیس در حاشیه برگزاری این جشن در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت و تقارن دهه با هفته عفاف و حجاب، اظهار کرد: ۵ برنامه در دهه کرامت در سطح شهرستان پردیس برگزار می‌شود که امشب اولین برنامه را شهر پردیس میزبان بود که جمع پرشور و بی‌نظیر از شهروندان پردیسی در این جشن و تجمع حاضر شدند.

وی گفت: طی روزهای آتی برنامه‌های دیگری در شهر بومهن و بخش جاجرود و همچنین دو برنامه با تلاش هیئت‌ها، به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در دو منطقه شهرهای بومهن و پردیس برگزار خواهد شد.

حمزه خانی با بیان اینکه دو مراسم در بوستان نور الشهدای شهر پردیس و در شهر بومهن در امامزاده سلطان مطهر (ع) برگزار خواهد شد، بیان کرد: استقبال خوب شهروندان شهرستان پردیس در تمامی مراسمات ملی و مذهبی شهرستان پردیس چشمگیر بوده و اجرای این‌گونه مراسم‌ها در مناطق تفریحی می‌تواند به رونق برنامه‌ها کمک کرده و با حضور مخاطبان عام برگزار شود.

رشد برنامه‌های فرهنگی در شهر پردیس

کوروش گلریز شهردار پردیس در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری این مراسم در پردیس، ضمن تبریک دهه کرامت و روز دختر، اظهار کرد: پیوست‌های فرهنگی ویژه‌ای در شهر پردیس وجود دارد که شهرداری طی برنامه‌های کوتاه، میان و بلندمدت تلاش خود را برای افزایش سطح و تعداد این‌گونه مراسم‌ها انجام می‌دهد.

وی گفت: طی برنامه شش‌ماهه امسال برنامه‌ها بسیاری برگزارشده که با استقبال پرشور شهروندان و بهتر از سال‌های گذشته و با برنامه‌های متنوعی برگزارشده است.

گلریز افزود: با همکاری هیئت‌های مذهبی، برنامه‌های مختلفی را در سطح شهر پردیس برگزار کرده‌ایم که امروز شاهد برگزاری یکی از این جشن باشکوه در دهه کرامت بودیم که در بوستان ولایت اجرا شد.

شهردار پردیس ادامه داد: تأکیدات این‌گونه مراسم‌ها برای مردم رعایت واجبات شرعی است و مردم خوب ما نیز ازاین‌گونه مراسم‌ها استقبال خوبی می‌کنند.

وی اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهر پردیس توسعه و بهبود این برنامه‌های فرهنگی است، تا بتوانیم هرچه بهتر و بیشتر این‌گونه برنامه‌ها را اجرا کنیم.

گلریز در خصوص برگزاری کلاس‌های آموزشی فرهنگی در سراهای محله نیز بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی در سرای محله و ورزشگاه شهرداری پردیس به‌صورت مداوم در تابستان و دیگر فصل‌ها برگزار می‌شود اما در فصل تابستان این برنامه‌ها پررنگ‌تر و بیشتر است تا اوقات فراغت خوبی و پرمحتوایی را برای شهروندان تدارک دیده باشیم.

شهردار پردیس خاطرنشان کرد: مجموعه فرهنگی و ورزشی شهرداری با توان کامل از توان شهری بهره برده و برنامه‌های متنوعی را در تابستان و برگزاری کلاس‌های آموزشی و ورزشی را در تمام رشته‌های ورزشی اجرا می‌کند که خوشبختانه این برنامه‌ها نسبت به سال‌های گذشته رشد چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا