تجمع اعتراض‌ آمیز جمع کثیری از خانواده‌ها نسبت به صدور لایحه عفاف و حجاب در نماز جمعه شهرستان پردیس

در این تجمع که در نماز جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ شهرستان پردیس برگزار شد، جمع کثیری از خانواده‌های متدینین سطح شهرستان بخصوص بانوان خواهان رسیدگی به شیوه اجرای این لایحه شدند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، شرکت کنندگان در این تجمع از مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری، بویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا داشتند لایحه عفاف و حجاب را مجدداً مورد بررسی قرار داده و اشکالات آن را رفع کنند تا زمینه سوء استفاده از این لایحه از بین برود.

تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون: «بی حجابی حرام شرعی و سیاسی است»، «ما ایستاده ایم برای غیرت برای ایران»، «حجاب نشانه اعتماد به نفس است» و … توطئه های دشمنان نظام را محکوم کردند.

شرکت کنندگان از همه جوانان خواستند به پاس خون شهدای والامقام که خون خود را اهدا کردند پشتیبان ارزشهای انقلاب باشند و راه شهدا را ادامه دهند.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان پردیس نیز با حضور در این تجمع، ضمن قدردانی از این حرکت خودجوش مردمی و دغدغه بحق خانواده‌های متدین، دلسوز و انقلابی، حمایت خود را از این حرکت اعلام داشته و اظهار داشتند: انشاءالله تا حصول نتیجه، پیگیری‌ های لازم از طریق مسئولین مربوطه نسبت به رفع دغدغه همه عزیزان انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا