تجلیل مدیریت شهری بومهن از فرمانده ها و پرسنل سپاه پاسداران شهرستان

همزمان با سوم شعبان و روز پاسدار، مدیریت شهری بومهن، میزبان فرماندهی و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بود.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن، صبح امروز پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه، شهرداری بومهن میزبان فرمانده ، جانشین و پرسنل سپاه پاسداران شهرستان بود.
در این دیدار که با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و اجرای سرودملی جمهوری اسلامی آغاز شد ، اعضا شورای اسلامی شهر بومهن نیز حضور داشتند.‌

عبدا… میرزایی شهردار بومهن در ابتدای این مراسم، ضمن خوش آمدگویی به حاضرین و تبریک اعیاد شعبانیه، نهاد سپاه پاسداران را یار و یاور مردم توصیف کرد و گفت: پاسداران، حافظان واقعی ارزشهای اسلامی هستند.

میزایی ضمن تبریک روز پاسدار یادآور شد: روز پاسدار تجلی رشادت، ایثار و فداکاری بزرگ مردانی است که با تاسی از مکتب عاشورایی سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سرافرازانه در مسیر عزت و تداوم مسیر انقلاب و اسلام گام برمی‌دارند.

وی افزود: بی شک سپاهیان که الگوی آنها برای ولایتمداری محض و حرکت در صراط المستقیم فرهنگ ناب عاشورایی می‌باشد، بهترین مصداق برای انعکاسِ مقام پاسدار در عصر کنونی هستند که فداکارانه و دلاورانه در میادین دفاع از اسلام و قرآن و خاکِ وطن ایستادگی کرده و به دفاع از مظلومان و ستمدیدگان عالم برخواسته اند.

در ادامه مردانی رییس کمیسون فرهنگی شورای اسلامی شهر نیز، در سخنانی کوتاه روز پاسدار را تبریک گفته و تعامل بیش از پیش مدیریت شهری و سپاه پاسداران شهرستان را خواستار شد.

سپس گرمابدری فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان، از میزبانی شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر تشکر نمود و آمادگی ناحیه مقاومت را جهت همکاریهای دو سویه فرهنگی، ورزشی، و اجتماعی با مدیریت شهری اعلام نمود.‌

در پایان به همت شهرداری بومهن از سبزپوشان سروقامت ناحیه مقاومت شهرستان تحلیل شد.‌

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا