تجلیل شهردار پردیس از آتش‌نشانان قهرمان رقابت‌های استانی و تنی چند از بازنشستگان

شهردار پردیس به مناسبت ایام و اعیاد شعبانیه از آتش‌نشانان قهرمان رقابت‌های استانی و چند تن از بازنشستگان این شهرستان تجلیل کرد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، صبح امروز رضا کارخانه شهردار پردیس طی مراسمی از آتش نشانان بازنشسته این شهرداری و همچنین اعضای تیم پرس سینه آتش نشانی شهرداری پردیس که در رقابت‌های استانی خوش درخشیدند، تجلیل به عمل آورد.

این ویژه برنامه به مناسبت ایام و اعیاد شعبانیه در سالن آمفی تئاتر شهرداری پردیس برگزار شد. رضا کارخانه در این مراسم ضمن تبریک ایام و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: خوشبختانه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس در شرایط خوبی به سر می‌برد اما باید با سرعت به سمت نقطه مطلوب حرکت کرد و به اهداف از پیش تعیین شده تحقق بخشید.

وی ادامه داد: به روز رسانی آموزش‌ها و همچنین ارتقای آمادگی جسمانی برای هر آتش‌نشان امری ضروریست که این مهم در رقابت‌های ورزشی از این قبیل و همچنین تمرینات مستمر محقق می‌شود.

بر پایه این گزارش، در پایان این مراسم از آتش نشانان بازنشسته و همچنین تیم شرکت کننده در رقابت‌های پرس سینه استانی با تقدیم لوح تقدیر، شاخه گل و هدیه یادبود تجلیل بعمل آمد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا