تجلیل رئیس ستاد مقابله با کرونا و فرمانده سپاه استان تهران از حمایت‌های شهرداری پردیس در اجرای طرح سردار سلیمانی

آیین تجلیل از مجریان و حامیان طرح سردار سلیمانی در راستای مبازره با کرونا ویروس صبح امروز در شهر پردیس برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از شهرداری پردیس؛ در این مراسم سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، دکتر علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، رضایی فرماندار پردیس، مرتضی همتی شهردار پردیس، اعضای شورای تامین شهرستان و دیگر مدیران حضور داشتند.

دکتر علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران ضمن تقدیر از تلاش های شهرداری پردیس در حمایت از طرح سردار سلیمانی گفت: خوشبختانه شهر پردیس در سایه حمایت های صورت گرفته در آخرین رنگ بندی نقشه شیوع کروناویروس در ردیف شهرهای آبی قرار داشته و طی ۱۰ روز گذشته هیچیک از شهروندان این شهر به واسطه ابتلا به این بیماری فوت نشدند.

سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران نیز در این مراسم خواستار تداوم طرح جهادی سردار سلیمانی تا نابودی کامل بیماری کووید ۱۹ شد و از حمایت های شهرداری پردیس در این زمینه تقدیر کرد.

همچنین فرماندار پردیس و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان هریک طی سخنرانی خود، حمایت های شهرداری پردیس و دیگر نهادهای شهرستان را زمینه ساز موفقیت طرح مبارزه با کرونا ویروس عنوان کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا