تجلیل از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در شهر سعیدآباد جاجرود 

همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس،  خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران در شهر سعید آباد جاجرود با حضور مسئولان تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خانواده معزز شهدا ،ایثارگران و جانبازان روز گذشته همزمان با نماز مغرب و عشاء مراسمی به همت قرار گاه فرهنگی شهر سعید آباد با همکاری شورای اسلامی و شهرداری شهر سعیدآباد، حوزه های مقاومت بسیج برادران ۳۸۹ امام حسن مجتبی علیه السلام، ۳۹۰ حضرت زهرا سلام الله علیه خواهران ، با حضور جانشین فرماندهی سپاه شهرستان پردیس، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام، فرمانده انتظامی بخش جاجرود، ریاست و اعضای شورای اسلامی بخش جاجرود و مردم ولایی و متدین شهر سعیدآباد برگزار شد.

در این مراسم غلامی جانشین فرماندهی سپاه شهرستان پردیس با تبریک هفته دفاع مقدس و تشکر از برگزار کنندگان این مراسم و اشاره به این نکته که شهدا ،جانبازان، ایثارگران و خانواده های والا مقامشان نمادهای ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس و ولی نعمتان این انقلاب هستند افزود:ایام هفته دفاع مقدس فرصت مغتنی برای یادآوری فداکاری ها ،حماسه و از جان گذشتگی، رشادت ها و هشت سال مقاومت و دستاوردهای آن تا بحال و انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جدید جامعه است .

در ابتدای این مراسم اندرخواه سرپرست شهرداری سعیدآباد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، با اشاره به آیه شریفه:کسی که در راه خدا کشته شده مرده نپندارید بلکه او زنده جاوید است بیان داشت:دیروز شهدا رفتند برای ادای دین و عقاید خود به میهن، خاک و ناموس و امروز این امانت به ما سپرده شده است برای ادامه راه آنان در کسوت خدمت که امیدواریم امانت داران خوبی در پیشگاه حضرت حق و شهدا باشیم .

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان انگیزه را برای خدمت صادقانه به مردم و عمل به فرامین مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب و جهاد تببین مضاعف می سازد و امروز بهمین بهانه میزبان خانواده معظم شهدا و جانبازان سرافراز اسلام در این مکان مقدس برای ادای احترام و تجدید پیمان هستیم .

 

وی ادامه داد: امنیت و پایداری نظام امروز مرهون و مدیون رشادت های همین شهیدان و جانبازانی که می توان شهیدان زنده دوران نامیدشان است. بر ما واضح و مبرهن است خانواده معززشان را آنگونه یاد کنیم که شایسته مقامشان باشد همانگونه که رهبر عزیزمان فرمودند:این ملت احتیاج دارد به یاد شهیدان، به نام شهیدان، به خاطره شهیدان و تکریم خانواده شهدا که یک تکلیف دینی است.

در آخر مراسم با اهدای تقدیر نامه ، هدایا و شاخه گل به خانواده گرانقدر شهدا و جانبازان و پذیرایی از میهمانان به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا