تجلیل از بانوی ورزشکار قهرمان المپیک تکواندو ناشنوایان برزیل در پردیس

با حضور دبیر فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران، مردم و مسئولین شهرستان پردیس از سالها تلاش و مدال آوری بانوی تکواندو کار شهر بومهن تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری برنا استان تهران؛ امروز  جمعه از سوی اداره ورزش و جوانان با مشارکت هیات تکواندو و سایر هیات های ورزشی شهرستان پردیس در اقدامی به منظور تجلیل از زحمات ، تلاش ها و مقام شایسته  مرضیه خوش احوال دارنده مدال برنز المپیک ناشنوایان برزیل جشنی در شهر بومهن برپا شد.

در این مراسم  لشگری دبیر  فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران،  پور ابراهیم فرماندار شهرستان پردیس،  شادمهر ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس،

ورزشکاران و مربیان و مسئولین هیات های ورزشی شهرستان پردیس حضور داشتند.

طبق این گزارش مراسم فوق همراه با اجرای زیبای تکواندو کاران شهرستان و گروه سرود ناشنوایان و اهدای هدایای یادبود مردم و مسیولین به این ورزشکار پرتلاش شهرستان پردیس همراه بود.

در بخشی از مراسم مرضیه خوش احوال ضمن سخنرانی برای جمع حاضر از تلاش های پدر و مادر و مربیان ورزشی خود طی این سالها تشکر کرد و مدال خود را تقدیم به خون پاک شهدا کرد.

 مرضیه خوش احوال با کسب عنوان سومی المپیک ناشنوایان برزیل نمونه ای از ورزشکاران پرتلاش حاشیه تهران است که از کودکی با زحمت خود حمایت خانواده و  مربی دلسوزش  خانم شهریاری توانسته در کنار تحصیل و کسب مدرک کارشناسی ارشد در دانشگاه در عرصه ورزش هم چندین مدال قهرمانی برای میهن خود به ارمغان بیاورد.

از دیگر نکات حائز اهمیت در این برنامه اهدای هدایایی از طرف خیرین ورزش یار ، مسئولین هیات های ورزشی شهرستان و همچنین حضور گروه سرود آوای دستان پارسی بود که اجرای سرود ملی و سرود های حماسی توسط این گروه با ایماء و اشاره برای ناشنوایان همراه بوده است.

در پایان این مراسم با اعلام فرماندار شهرستان مقرر گردید در هفته آینده همزمان با نماز عبادی سیاسی جمعه نیز تجلیل شایسته ای از این ورزشکار نمونه در پردیس بعمل آید.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل