تجدید میثاق مسئول و پرسنل آتش‌نشانی شهرداری پردیس با شهدا

صبح امروز مسئول آتش‌نشانی پردیس و جمعی از پرسنل، بمناسبت هفته ایمنی و آتش نشانی و هفته دفاع مقدس، با حضور در آرامگاه معنوی شهداء گمنام، با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند.

به گزارش صبح پردیس، امیرحسین ملأشور مسئول سازمان آتش‌نشانی پردیس در این مراسم به نقش تاریخی شهداء در حفظ تمامیت ارضی کشور اشاره و افزود: شهداء با نثار روح و جان خود نشان دادند که جوانان ایران زمین اجازه تعرض به خاک کشور را به بیگانه نمی‌دهند و همیشه آماده دفاع از وطن خویش هستند.

مسئول آتش‌نشانی پردیس با اشاره به اینکه آزادی خواهانی که با مقاومت سرسختانه و بی‌نظیر خویش در آن دوران توانستند طومار استکبار و دشمنان این مرز و بوم را درهم بپیچند و قدرت دفاع ایرانیان را به رخ جهانیان بکشند، گفت: امروز بر تک‌تک ما واجب است که در راستای حفظ ارزش‌ها، آرمان‌ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و همچنین حفاظت از درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی کوشا و ساعی باشیم و در صف مقدم رهروان امام راحل حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدای گرانقدر بایستیم.

ملأشور در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان کشور اظهار کرد: آتش‌نشانان هم برای نجات شهروندان از اهریمن سرخ آتش، با تمام وجود تلاش می کنند و بارها شاهد شهادت و جانبازی آتش‌نشانان در صحنه‌های عملیاتی بودیم و هستیم.

گفتنی است در ادامه این مراسم، مسئول آتش‌نشانی پردیس و کارکنان با حضور در آرامگاه شهدای گمنام پردیس با غبارروبی و اهدای گل برمزار ایشان، یاد و خاطره آن بزرگ مردان را گرامی داشتند.

 

پایان پیام/

خروج از نسخه موبایل