قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران:

تبلیغات زودهنگام داوطلبین جرم است

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در این روزهای انتخاباتی از طریق اطلاع رسانی و پیامک مواردی را که تخلف محسوب می شود را احصا کرده و اطلاع رسانی می‌کند.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس از پردیس حاجی رضا شاکرمی پیش‌ازظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع محمد شیخ آرانی دادستان پیشین و معارفه عنایت الله علیپور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران، درخصوص برنامه دستگاه قضایی برای برخورد با داوطلبینی که تبلیغات زودهنگام دارند، اظهار کرد: سیاست تشکیلات قضایی در بحث موضوعات مربوط به تخلفات انتخاباتی در حوزه پیشگیری و آگاهی‌بخشی است و برای اینکه تخلفی یا جرمی رخ ندهد مرحله بعدی تذکر و یا هشدار است. وی گفت: هشدار، آگاهی بخشی و یادآوری برای کاندیداهایی که مرتکب تخلف شوند انجام و در مرحله آخر هم اگر جرمی اتفاق برخ دهد دستگاه های قضایی به وظیفه خود عمل می‌کند.

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران افزود: معاونت پیشگیری از وقوع جرم در این روزها از طریق اطلاع رسانی و پیامک مواردی را که تخلف محسوب می شود را احصا کرده و اطلاع رسانی می کند. شاکرمی ادامه داد: مواردی نظیر تبلیغات زود هنگام، نحوه هزینه‌کرد کاندیداها، نوع و نحوه تبلیغات، نوع گفتمان در قالب پیامک اطلاع رسانی می شود.وی اضافه کرد: معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران سامانه‌ای تشکیل داده و موضوعات مختلفی را با همکاری دادستان‌ها، روسای دادگستری و سایر مسوولان رصد و به استان منعکس می‌کنند و اگر نیاز به تصمیم گیری قضایی باشد با تدابیر خاصی انجام می شود. قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران اضافه کرد: پشتیبانی قوی مردم از نظام و مسوولان در انتخابات و حضور آنها در انتخابات باعث می شود که مسوولان دلگرم و باانگیزه شوند و بتوانند برای خدمت بیشتر برنامه ریزی کرده و در ادامه دشمنان را در صحنه های بین‌المللی از کمرنگ شدن انتخابات مردمی مایوس می‌کنند.

شاکرمی با بیان اینکه تغییرات و تحولات لازمه هر مجموعه ای است، عنوان کرد: نیروهایی که در هر سمتی کار می کنند پس از مدتی نیاز به ارتقاء، تغییر و تحول دارند و این چرخش موجب پویایی و تحول در دستگاه‌ها خواهد شد و قطعا این روند ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا