تاکید فرماندار پردیس بر مناسب سازی معابر شهرستان برای حمایت از توانخواهان و معلولان

فرماندار شهرستان پردیس در جلسه شورای اجتماعی شهرستان از شهرداران و دهیاران خواست در راستای ارائه خدمات مناسب به توانخواهان و معلولان ، طرحهای مناسب‌سازی معابر را به اجرا درآورند.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، سومین جلسه شورای اجتماعی مشترک با کارگروه اجتماعی و فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده شهرستان پردیس به ریاست محسن قضاتلور فرماندار پردیس برگزار شد.

در این جلسه و پس از معرفی مراکز سلامت روان جامعه نگر از سوی مدیر گروه سلامت و روان دانشگاه علوم پزشکی تهران و حاضران پیرامون اجرای طرح تبسم برای اعتمادسازی در سطح خانواده و مدرسه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مناسب با آموزه‌های دینی و اسلامی برای خانواده‌ها و دانش آموزان، طرح دوشنبه‌های سالمندی، مشکلات توانخواهان و معلولان و مباحث حوزه بهداشت و درمان در فازهای جدید به ارائه گزارش و تبادل نظر پرداختند.

فرماندار پردیس در ادامه این جلسه با تاکید بر اهمیت مناسب سازی معابر برای ارائه خدمات بهتر به توانخواهان و معلولان، از شهرداران و دهیاران خواست نسبت به اجرای طرح‌های مناسب سازی در سطح شهرها و روستاها اقدام کنند و در ادارات نیز شرایطی برای خدمت رسانی به این قشر در نظر گرفته شود.

قضاتلو مباحث مربوط به سلامت روان را مهم دانست و ارائه راهکارهای لازم برای ارتقای سلامت روان توسط دستگاه مربوطه به دبیرخانه شورا برای بررسی و ابلاغ را ضروری خواند.

تشکیل کارگروهی با محوریت معاونت عمرانی فرمانداری برای تهیه طرح‌های مناسب‌سازی معابر، ارائه لیست تجهیزات مورد نیاز مرکز سلامت روان سامان سراج از سوی شبکه بهداشت و درمان، اختصاص یک دستگاه ون مناسب سازی شده برای جابجایی معلولان توسط شهرداری بومهن و همکاری شهرداری پردیس برای راه اندازی کتابخانه سیار از مصوبات این جلسه بود.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا