تاکید فرماندار پردیس بر ارائه آموزشهای کامل به نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای

فرماندار شهرستان پردیس در دومین جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای شهرستان، بر لزوم آموزش کامل نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای تاکید کرد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان پردیس دومین جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای شهرستان پردیس پیش از ظهر امروز در محل فرمانداری برگزار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان در حاشیه این جلسه وظایف نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای را بسیار پر اهمیت دانست و گفت: این افراد باید به فرآیند راه اندازی شعبه و اخذ رای اشراف کامل داشته باشند و از توانایی مدیریت شعبه و برطرف سازی مشکلات احتمالی برخوردار باشند از این رو ارائه آموزش های کامل در چندین مرحله برای نمایندگان فرماندار اهمیت زیادی دارد.

قضاتلو در نظر گرفتن نیروهای ذخیره برای مواقع اضطراری را نیز یک موضوع مهم ذکر کرد و افزود: کمیته آموزش ستاد انتخابات برای این افراد نیز آموزش های لازم را تدارک دیده است تا بتوان با اطمینان کامل از چینش عوامل اجرایی صتدوق های اخذ رای، شعب را راه اندازی کرد.

در این جلسه آموزشی نکات مربوط به تکمیل صورتجلسات، شرایط بهینه چینش صندوق ها و عوامل در شعب، نحوه پلمپ صندوق ها در ابتدا و پایان رای گیری و شرایط لازم برای شروع فرایند اخذ رای تشریح و به سوالات حاضران پاسخ داده شد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا