تاکید فرماندار پردیس بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان پردیس/ ناوگان حمل و نقل عمومی در پردیس افزایش پیدا می‌کند

سرپرست فرمانداری شهرستان پردیس گفت: برای دسترسی و آسایش مردم شهرستان پردیس از جمله شهرهای بومهن، پردیس، سعیدآباد و خسروآباد موظف هستیم پروژه‌های ناتمام را به اتمام برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از فارس، محسن قضاتلو سرپرست فرمانداری شهرستان پردیس با حضور در شهرداری بومهن طی نشستی از فعالیت‌های عمرانی، ورزشی، خدماتی، درمانی، فضای سبز و غیره این دستگاه خدماتی اطلاع کسب و در پایان طی بازدیدی از این پروژه‌ها فعالیت و پیشرفت فیزیکی آنها را رصد کرد.

محسن قضاتلو سرپرست فرمانداری شهرستان پردیس در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران حاضر و در خصوص اولویت‌های فرمانداری پردیس اظهار کرد: برای دسترسی و آسایش مردم شهرستان پردیس از جمله شهرهای بومهن، پردیس، سعیدآباد و خسروآباد موظف هستیم پروژه‌های ناتمام را به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه دستور رئیس جمهور اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و به سرانجام رساندن آن‌ها است، گفت: امیدواریم با پیگیری‌های فرمانداری و تلاش شهرداران شهرهای شهرستان پردیس و سایر دستگاه‌ها این پروژه‌ها به مرحله بهره‌برداری برسد.

سرپرست فرمانداری شهرستان پردیس افزود: برای پیگیری‌ این پروژه‌ها امروز رصدها را از شهر بومهن آغاز کرده و به زودی در شهرهای دیگر شهرستان نیز حاضر خواهیم شد.

قضاتلو ادامه داد: در شهر بومهن ۲۶ پروژه نیمه تمام وجود دارد که چند پروژه عمرانی اصلی در این بین نیز وجود دارد که نیاز به پیگیری دارد، زیرا اتمام این طرح‌ها از اولویت‌های این شهر است.


وی اضافه کرد: اتصال آزادراه تهران-پردیس به جاده قدیم، زیرگذر پل سیاهرود، راه‌های دسترسی به فاز ۴ پردیس و چندین پروژه فرهنگی و عمرانی دیگر طی این بازدید مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد طی سه مرحله این طرح‌ها افتتاح شوند.

سرپرست فرمانداری شهرستان پردیس در خصوص احصاء مشکلات شهرستان پردیس ابراز کرد: فرصت‌ها، تهدیدها و مشکلات موجود در شهر پردیس در ابتدای حضور در این شهرستان شناسایی و در حال بررسی آن هستیم و اما در شهرستان پردیس بحث نداشتن بانک اطلاعاتی قوی جز نقاط ضعف است که مقرر شده این موارد از تمام دستگاه‌ها اخذ شود.

قضاتلو تصریح کرد: مطلب دوم موضوع و مشکل سرانه‌های خدماتی در حوزه فرهنگی، فضای سبز، آموزشی، ورزشی و درمانی در شهر پردیس است که طی نشستی که با مدیران شرکت عمران خواهیم داشت این موضوعات را پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به جمعیت پذیری بالای این شهر و افتتاح پروژه‌های مسکن‌مهر ارایه خدمات شهری و روبنایی در اولویت قرار خواهد گرفت.

سرپرست فرمانداری شهرستان پردیس ادامه داد: با رشد جمعیت در پردیس نیاز زیربنایی و روبنایی به خصوص بحث حمل و نقل برای مردم این شهر باید در دستور کار قرار بگیرد.

قضاتلو درخصوص کمبود وسایل حمل‌ونقل عمومی در پردیس اذعان کرد: شهرداری پردیس اتوبوس و ون‌هایی را برای تردد شهروندان تهیه کرده و به زودی به ناوگان حمل و نقل و اتوبوسرانی این شهر اضافه خواهند شد.

وی درخصوص عدم ساخت مصلی نماز جمعه پردیس بعد از بیش از ۳۰ سال ابراز کرد: طی مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت عمران پردیس با حضور حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان، با معاون وزیر راه و شهرسازی موضوع مطرح و صحبت‌های ضمنی انجام و مقرر شد موضوع به سرعت پیگیری و مصلی پردیس تعیین تکلیف شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان پردیس درخصوص ساخت خروجی آزادراه تهران-پردیس از کمربندی بومهن به جاده قدیم، توسط شهرداری بومهن و بازگشت این هزینه به شهرداری تاکید کرد: این خروجی می‌بایست در هنگام ساخت آزادراه توسط این شرکت ساخته می‌شد، اما با توجه به اینکه با احداث این رمپ کاهش مسیر تردد و مصرف سوخت خودرو را خواهیم داشت این هزینه باز خواهد گشت.

قضاتلو عنوان کرد: اینکه این خدمات‌رسانی در حوزه مسؤولیت شهرداری بومهن نبوده و شرکت آزادراه باید در این حوزه کمک‌هایی را ارائه می‌کرده و انجام نداده، باید مورد تاکید قرار بگیرد و از این شرکت درخواست می‌کنیم در حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی در نقطه‌ای دیگر کمک‌هایی را به شهرداری ارائه دهد.

مجتبی رضازاده، شهردار بومهن در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران حاضر و در خصوص این بازدید اظهار کرد: امروز با حضور دکتر قضاتلو فرماندار جدید شهرستان پردیس از اقدامات و پروژه‌های فعال عمرانی شهر بومهن بازدیدی چند ساعته داشتیم.

وی گفت: ۱۰ پروژه شاخص عمرانی در حوزه خدمات شهری، همچنین در حوزه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی و در حوزه تسهیل عبور و مرور شهری داریم‌ که با توجه به بارش نزولات آسمانی و سرمای شدید در سال گذشته نتوانستیم زمان‌بندی اولیه را محقق کنیم.

شهردار بومهن افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سه مقطع زمانی دهه کرامت، هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در تیرماه و هفته دولت این پروژه‌ها افتتاح خواهند شد.

رضازاده ادامه داد: ۳ پروژه عمرانی و راه‌سازی که شامل زیرگذر بلوار امام خمینی(ره) که برای دسترسی شمال به جنوب شهر بومهن احداث می‌شود، لوپ دسترسی ازادراه تهران_پردیس به جاده قدیم که باعث کاهش ترافیک ورودی شهر بومهن می‌شود، همچنین اصلاح هندسی بلوار امام رضا(ع) را در حال اجرا داریم که حدود ۳۵۰ میلیارد ریال بودجه این پروژه‌ها است.

وی اضافه کرد: برای اولین بار در شهر بومهن سه باب خانه فرهنگ در مناطق ده بومهن، پارک دانشجو سیاهبند و در منطقه شهرآباد درحال اجرا داریم که در سه حوزه‌ها خانواده، شهروندی، قرآن و حدیث فعالیت‌ خود را طی یکماه آینده آغاز خواهند کرد‌.

شهردار بومهن تصریح کرد: یک سالن ورزشی در بافت فرسوده و کم‌برخوردار شهرآباد بومهن، توسعه فضاهای سبز شهرداری بومهن، توسعه پارک شقایق بعنوان بزرگترین پارک شهری، پارک برکت انقلاب، پارک بانوان و برای اولین بار بوستان تخصصی کودک را در منطقه ترک‌آباد بومهن اجرا خواهیم کرد.

رضازاده درخصوص پروژه لوپ دسترسی آزادراه تهران_پردیس و تامین بودجه شهری برای پروژه‌ای که می‌بایست در ابتدا توسط شرکت آزادراه تهران_پردیس ساخته می‌شد، ابراز کرد: مدیریت شهری منتظر این نمی‌ماند که اگر قرار است یک دستگاهی خدماتی را ارائه و از انجام آن سرباز می‌زند مردم دچار مشکل شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا