تاکید شهرار پردیس بر رعایت اصل تکریم ارباب رجوع/ ثبت رکوردهای ماندگار در احداث و افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری

شهردار پردیس ضمن تاکید چندباره بر لزوم تکریم مراجعین، تکمیل برخی پروژه های عمرانی شهرداری پردیس طی بازه زمانی کوتاه را در نوع خود، رکوردی قابل توجه و ماندگار خواند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، هفتمین نشست هم اندیشی مدیران شهرداری پردیس در سال جاری عصر دیروز به ریاست مرتضی همتی شهردار پردیس برگزار شد.

شهردار پردیس در این نشست كه براي هماهنگي واحدهاي اجرائي شهرداري برگزار مي شود، اظهار داشت: شهرداری پردیس طی هفته دولت امسال و در سرفصل افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی طلایه دار شهرستان بود و به اذعان مسئولان شهر، شهرستان و استان تهران، احداث برخی طرح ها در مدت زمانی کوتاه، رکوردهایی ماندگار قلمداد می شود.

وی ادامه داد: من از همه همکارانم در بخش های مختلف شهرداری پردیس که با همتی مضاعف و تلاشی شبانه روزی موجبات کسب چنین افتخار بزرگی را فراهم آوردند، تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم این روند همچنان تداوم داشته باشد.

مرتضی همتی در ادامه پیرامون اهمیت مبحث تکریم ارباب رجوع خاطرنشان کرد: شاید بر اساس ضوابط و مقررات قانونی برخی مطالبات از شهرداری درست نباشد اما هرگز نباید فراموش کرد که نظر شهروندان همواره محترم است چراکه شان همه ما در شهرداری پردیس نوکری مردم و این شاخص، مهمترین عامل عزت و برکت است.

وی در ادامه از چهار اصل “اشراف کامل بر شرح وظایف”، “دانش کافی”، “تقسیم صحیح امور محوله بین کارکنان” و “نظارت و پايش مستمر” بعنوان شاخص های مهم یک مدیر موفق نام برد که همه مدیران بخش های مختلف شهرداری پردیس باید از آنها برخوردار باشند.

مرتضی همتی در پایان یادآور شد: مدیران شهرداری پردیس باید با همراهی حراست و بازرسی به طور کامل مراقب پرسنل باشند تا خدای ناکرده کسی دچار لغزش و فساد نشود.

بر پایه این گزارش، در پایان نشست مذکور از کارکنان فعال در افتتاحیه پروژه هاي هفته دولت با تقدیم لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا