تاکید بر ضرورت توجه به آبادانی محلات کم برخوردار شهر بومهن

در پنجمین جلسه ماهانه شهردار و مدیران دوایر شهرداری بومهن بر ضرورت توجه به آبادانی محلات کم برخوردار شهر بومهن تاکید شد.

به گزارش صبح پردیس، پیش از ظهر امروز، پنجمین جلسه شهردار و معاونین با مسئولین دوایر شهرداری بومهن در سالن اجتماعات برگزار شد.

این جلسات در راستای ارتقای کیفیت عملکرد حوزه های مختلف شهرداری، جهت ارائه خدمات مطلوب به شهر و شهروندان برگزار می شود و نقش بسزایی در ارتقای کارکرد تمامی اجزای پیکره شهرداری دارد.

طی این جلسه راهکارهای لازم جهت تسریع عملیات اجرایی پروژه های عمرانی و خدماتی بررسی شد تا پروژه ها طبق تقویم زمانی شهرداری بومهن به موقع به اتمام برسند و اختلالی در روندکار پیش نیاید.

همچنین بر ضرورت تلاش ویژه در جهت تداوم نهضت آسفالت ریزی، رفت و روب و پاکسازی محلات، نگهداری و توسعه فضای سبز شهری، آبادانی و توسعه شهر به خصوص در محلات کم برخوردار در کنار اجرای پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی تاکید شد.

در این جلسه ضمن بررسی مصوبات جلسه قبلی، برنامه های اولویت دار هریک از معاونت ها و مدیران واحدها و همچنین مشکلات پیش رو مطرح و رسیدگی به آنها در دستور کار شهردار بومهن قرار گرفت.

شهردار بومهن در پایان جلسه یادآورشد: مهم ترین وظیفه کارکنان شهرداری این است که با سعه صدر و بردباری نسبت به رفع مشکلات شهروندان با رعایت ضوابط و مقررات شهرداری اقدام کنند.

منبع: شهرداری بومهن

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا