در بازدید از شهرستان پردیس مطرح شد:

تأکید دبیر مجمع نمایندگان استان تهران بر رسیدگی به وضعیت پل تاریخی جاجرود/ پیگیری ۱۸ نماینده مجلس برای تبدیل جاجرود به شهر

نماینده مردم استان تهران در بازدید از شهرستان پردیس بر رسیدگی و توجه بیشتر بر وضعیت پل تاریخی جاجرود تاکید کرد.

به گزارش صبح پردیس،  روز گذشته همزمان با عاشورای حسینی محسن علیجانی زمانی دبیر مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس ضمن حضور در جمع عزاداران بخش جاجرود و شرکت در مراسم سنتی روز عاشورا در روستای سعید آباد از وضعیت پل شاه عباسی بازدید کرد.

این نماینده استان تهران در جمع مردم روستای سعید آباد خواستار حمایت‌های فرهنگی و اجتماعی مسئولان از آثار تاریخی، وضعیت تأمین آب شرب منطقه شد و افزود: خانه ملت شهرستان پردیس و شورای روستای سعیدآباد موظف هستند گزارش کاملی از پیگیری این دو طرح داشته و نمایندگان را جهت همکاری بیشتر با مردم در جهت رفع مشکلات آگاه سازند.

رضا شیرازی رئیس شورای روستای سعید آباد با بیان اینکه قدیمی‌ترین میراث فرهنگی شهرستان پردیس با بیش از ۸۵۰ سال قدمت نیاز به مرمت و محافظت دارد، اظهار داشت: متأسفانه در این زمینه فرهنگ‌سازی نشده و خود مردم و متولیان رسیدگی به میراث فرهنگی باید نسبت به حفاظت از پل شاه عباسی که مرکز گردشگری منطقه است، احساس مسئولیت داشته باشند.

شیرازی همچنین با اشاره به بحث شهر شدن جاجرود و تعیین مرکزیت این شهر به ایلنا گفت: طبق گفته دکتر علیجانی در حال حاضر ۱۸ تن از نمایندگان استان تهران پیگیر مقدمات تبدیل شهرستان جاجرود به شهر و رفع موانع موجود هستند.

دکتر علیجانی نیز در این بازدید به توجه ویژه و پیگیری نمایندگان بر تأمین آب شرب منطقه که یک سال گذشته با دستور وزیر مربوطه اشاره کرد و گفت: شوراها موظف‌اند مشکلات را پیگیری کنند و در صورت نیاز به کمک نمایندگان برای تسریع کار به ما اطلاع دهند تا مشکلات مردم هر چه سریع‌تر برطرف شود.

 دبیر مجمع نمایندگان استان تهران پس از بازدید از بخش جاجرود از وضعیت بخش بومهن دیدن کرد و برای رفع مشکلات این بخش شامل کمبود مدارس، تأمین آب شرب، رسیدگی بر وضعیت مراکز بهداشتی و درمانی، سندهای املاک و محل احداث مسجد در ده بومهن تأکید کرد.

گفتنی است شهرستان پردیس، با وجود جمعیت بالا و نزدیکی به پایتخت در حال حاضر فاقد بیمارستان و مرکز درمانی مجهز است که در سال‌های اخیر شاهد ایجاد مشکلات عدیده‌ای را برای شهروندان ایجاد کرده است.

دکتر علیجانی به همراه فرماندار شهرستان پردیس و بخشدار بومهن ضمن بازدید از بیمارستان الغدیر که سالهاست در انتظار افتتاح بسر می‌برد بررسی های لازم را انجام داده و در همان محل بیمارستان به صورت تلفنی با مسئولان وزارت بهداشت و درمان در خصوص تسریع در راه اندازی بیمارستان صحبت کردند و پس از آن با دکتر کولیوند ریاست اورژانس تهران در خصوص تسریع در واگذاری هلیکوپتر امداد به گفت و گو پرداخت.

دکتر علیجانی پس از بازدید نهایی از شهر پردیس و گزارش هایی در خصوص وضعیت فرهنگی، اجتماعی و درمانی مردم در این شهرستان به پیگیری‌های مجمع نمایندگان تهران در خصوص مشکلات متعدد در سطوح مختلف اشاره و اعلام کرد که مجمع با تمام قدرت مشکلات مردم را پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا