برگزاری چهارمین دوره مسابقات شنای پارک فناوری پردیس

بیگ‌مرادی و جهانداری در رده‌های سنی مختلف مقام اول را کسب کردند

چهارمین دوره مسابقات شنای پارک فناوری پردیس در استخر پارک برگزار شد و از شرکت راهبرد سیستم ایساتیس و ستاد پارک فناوری پردیس در رده‌های سنی زیر ۴۰ و بالای ۴۰ سال مقام اول را کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، چهارمین دوره مسابقات شنا ویژه کارکنان و فناوران پارک فناوری پردیس در استخر پارک برگزار شد.

در این مسابقه که در دو رده زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ برگزار شد، 6 داور بر روند مسابقه نظارت داشتند. علاوه بر آن، حضور پرشور تماشاگران و تشویق‌های مکرر آنها به هیجان این مسابقه کمک کرده بود.

پس از برگزاری پرهیجان دو دور مسابقه، امیر محمد بیگ‌مرادی از شرکت راهبرد سیستم ایساتیس با رکورد ۱۸:۶۰ در رده زیر ۴۰ سال و امیر جهانداری از ستاد پارک فناوری پردیس با رکورد ۲۶:۲۶ ثانیه در رده بالای ۴۰ سال مقام اول این مسابقات را کسب کردند.

در انتهای این مسابقه، محسن پیلان نژاد مدیرکل دفتر برنامه ریزی و امور اقتصادی پارک فناوری پردیس، امین رضا خالقیان مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل پارک و امید صادقی مدیر مالی پارک فناوری پردیس جوایز نفرات برتر را اهداء کردند.

این جوایز شامل لوح، حکم قهرمانی و مدالهای طلای، نقره و برنز بود. همچنین به نفر اول مسابقه در هر دو رده سنی مبلغ 2 میلیون تومان، نفر دوم مبلغ 1.5 میلیون تومان و نفر سوم مبلغ 1 میلیون تومان جایزه نقدی اهداء شد. با توجه به نزدیکی رکوردهای زیر ۴۰ سال، به نفر چهارم این رده سنی نیز جایزه نقدی اهداء شد.

بیگ‌مرادی فناور شرکت راهبرد سیستم ایساتیس درباره این مسابقه گفت: سطح مسابقه خوب بود، رقبا تلاش خوبی داشتند و مسابقه با هیجان بالایی برخوردار بود.

جهانداری از ستاد پارک فناوری پردیس نیز با اشاره به حضور کارکنان و فناوران بالای ۴۰ سال در این مسابقه گفت: مسابقه در سطح بالایی برگزار شد و نشاط خوبی در برگزاری مسابقه جاری بود.

بر اساس این گزارش، این دوره از مسابقات شنای پارک فناوری پردیس در دو دور و به مسافت ۳۵ متر (رفت و برگشت) برگزار و بالاترین رکورد هر شخص مبنای رکوردگیری بوده است. همچنین این مسابقه با حضور پزشک و تیم اورژانس برگزار شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا