حل کامل مشکل بیمه کارگران ساختمانی در پردیس/ انجام 355 بازرسی از واحدهای صنعتی پردیس

حل کامل مشکل بیمه کارگران ساختمانی با مشورت تأمین اجتماعی و گشت‌های مشترک اداره کار با نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان و اداره صنعت، معدن و تجارت پردیس از جمله مصوبات نشست کمیسیون کارگری پردیس بود.

به گزارش صبح پردیس، نشست کمیسیون کارگری شهرستان پردیس به ریاست داود ریاحی رئیس اداره سیاسی انتظامی فرمانداری به‌منظور رفع مشکلات بیمه کارگران ساختمانی، برنامه‌ریزی در خصوص مهارت‌آموزی به کارگران، ایجاد زمینه اشتغال این افراد و ایجاد گشت‌های مشترک ادارات مرتبط از کارگاه‌ها و کارخانه‌های مستقر در سطح شهرستان، در فرمانداری واقع در  شهر پردیس برگزار شد.
همچنین آزاده ریاحی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان پردیس عدم مهارت‌آموزی کارگران را موجب بالا رفتن آمار حوادث دانست و از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و انجمن صنعتی کارگران ساختمان خواست با توجه به ظرفیت مرکز فنی و حرفه‌ای اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی پردیس نیز در ادامه گزارشی از بازرسی‌های انجام‌گرفته ارائه کرد و گفت: از ابتدای سال، 355 مورد بازرسی از کارگاه‌ها و واحدهای صنعتی فعال در شهرستان انجام‌شده و این روند ادامه‌دار خواهد بود.
در ادامه و پس از تبادل‌نظر حاضران مقرر شد به‌منظور تصمیم‌گیری و حل کامل مشکل بیمه کارگران ساختمانی، از تأمین اجتماعی نیز برای شرکت در جلسه دعوت شود. همچنین گشت‌های مشترک اداره کار با نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و اداره صنعت و معدن و تجارت به‌صورت هفتگی انجام گیرد. معرفی کارگران به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برای افزایش مهارت فنی و اولویت دادن به کارگران آموزش‌دیده برای به‌کارگیری از دیگر مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا