معاون وزیر بهداشت:

بیمارستان دولتی الغدیر بومهن اول تیر افتتاح می‌شود

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان دولتی الغدیر بومهن اول تیرماه سال جاری به مقارن با میلاد با سعادت امام هشتم (ع) به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از ایرنا، «قاسم جان بابایی» روز پنجشنبه در حاشیه نشست برنامه ریزی افتتاح بیمارستان دولتی الغدیر بومهن اظهار داشت: بیمارستان خیر ساز الغدیر بومهن توسط مرحوم «عباس انصاری» ساخته شده و در مرحله ای به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صلح شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تولیت این بیمارستان به عهده دانشگاه شهید بهشتی است و وزارت بهداشت مکلف شده هر چه سریعتر این بیمارستان را راه اندازی کند.

این مسئول با اشاره به جزئیات راه اندازی این بیمارستان، توضیح داد: بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی به لحاظ نیاز شهروندان در ۲ فاز که در فاز اول بخش های اورژانس بیمارستان به همراه تخت بستری، آزمایشگاه، رادیولوژی و درمانگاه تخصصی راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه تا زمان افتتاح بیمارستان نیروی انسانی، تجهیزات و متخصصان تامین خواهند شد، اظهار داشت: فاز دوم بیمارستان هم با فاصله زمانی کوتاه راه اندازی می شود.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: در فاز اول بخش عمده کار تاسیسات بیمارستان انجام می شود و در این راستا بخش بستری و اتاق عمل هم با فاصله کوتاهی درفاز دوم راه اندازی می شود.

جان بابایی با بیان اینکه مردم این منطقه از طبقه کم برخوردار هستند و استفاده از خدمات درمانی دولتی مطالبه بر حق آنان است، تاکید کرد: تعرفه درمانی این بیمارستان که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است دولتی در نظر گرفته می شود.

وی یادآور شد: به منظور کاهش مراجعات شهروندان به دماوند و تهران برای امور درمانی، برای راه اندازی درمانگاه تخصصی نیز برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا