فرماندار پردیس:

بیمارستان خیریه انصار شهر بومهن مهر ماه افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان پردیس گفت: در طی بررسی مشکلات ودرخواست های مردمی تاکنون بیش از ۵۰۰ مسئله اصلی و فرعی در شهرستان احصا شده و بر اساس دستور رئیس جمهور، بیمارستان خیریه انصار شهر بومهن ابتدای مهرماه افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، ظفر پورابراهیم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلات احصا شده با توجه به اولویت درخواست های مردمی عبارتند از، بیمارستان، آرامستان، مصلا، مسکن مهر، مترو، صدا و سیما و ساماندهی سگهای بی صاحب هستند و ۲۱ مورد مربوط به مسائل عمرانی با در نظر گرفتن دغدغه های شهروندان است.

وی با اشاره به ضرورت تسهیل سازی برخی از قواعد دستگاه ها و ادارات در شهرستان برای خبرنگاران ، توضیح داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قواعدی مشخص دارد و از سوی دیگر صدا و سیما و خبرگزاریهای فعال در شهرستان قواعد خاص خود را دارند.

فرماندار شهرستان پردیس ادامه داد: بهتر است به موضوع نگاه بهتری داشته باشیم و با تسهیل گری و ساده سازی امور را پیش ببریم، ملاک عمل شرایط فرد باشد و ارزش و جایگاه خبرنگار فعال در شهرستان در نظر گرفته بشود، شاید لازم باشد از برخی چارچوبهای اداری در شهرستان خارج بشویم.

پورابراهیم تاکیدکرد: در دولت مردمی سیزدهم همه ما مسئولان موظف به پاسخگویی به ویژه به خبرنگاران هستیم و در این راستا باید فرهنگ سازی بشود، فرماندار خود را موظف به پاسخگویی می دارند و بقیه مسئولان هم باید پاسخگو باشند.

وی گفت: بر اساس دستور ابراهیم رییسی رئیس جمهور، بیمارستان خیریه انصار شهر بومهن ابتدای مهر افتتاح خواهد شد، تامین تجهیزات و نیروی انسانی در حال انجام است و مقرر شد ابتدا بیمارستان خیریه انصار الغدیر به بهره برداری برسد و بعد از آن افتتاح شود.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: پخش برنامه های صدا و سیما در برخی از نقاط شهرستان مشکل دارد و نصب آنتن برای تقویت پخش در دست اقدام است، تجهیزات خریداری شده و محل جدید نصب دکل در فاز 11 مسکن مهر پردیس جانمایی شده که پس بررسی کارشناسان دکل تقویت آنتن نصب خواهد شد.

*حامیان سگ ها با ظرفیت خود از سگ‌های بی‌صاحب نگهداری کنند، ما نظارت می‌کنیم

فرماندار شهرستان پردیس گفت: حامیان اگر علاقمند به نگهداری سگ ها هستند، ظرفیت و امکانات خود را مانند محل نگهداری، تامین غذا، رسیدگی پزشکی را به ما اعلام کنند ما سگ های دارای نژاد را به آنها واگذار می کنیم و بر کارشان نظارت داریم.

پورابراهیم افزود: محل نگهداری باید تهویه مناسب داشته باشد، غذای مناسب به حیوانات بدهند، روشنایی، گرمایشی و سرمایشی مناسب هم داشته باشد و اداره دامپزشکی، شبکه بهداشت و درمان، محیط زیست و فرمانداری بر نحوه نگهداری نظارت دارند.

وی با بیان اینکه از حامیان برای محافظت از حیوانات حامی تر هستیم، توضیح داد: حامیان با شرایط تعیین شده اگر نمی توانند کاری از پیش ببرند بهتر است به امور شخصی خود برسند و کار نگهداری را به ما واگذار کنند و در حال حاضر ورود حامیان را به دو محل نگهداری حیوانات در شهرستان را ممنوع اعلام کردیم.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: مسکن مهر دغدغه اصلی ما هست و در جلسات ملاقات مردمی نیمی از مشکلات مراجعان مربوط به مسکن مهر است و پی گیر مرتفع شدن مشکلات هستیم اما باید توجه داشت که مسکن مهر یک مسئله ملی است و برای رفع مشکلات نیاز به کمک های ملی، کشوری و استانی داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا