کشف کارگاه تولید لنت‌های تقلبی در پردیس؛

بیش از چهار هزار قطعه لنت تقلبی ضبط شد

مسئول بازرسی و نظارت اداره صمت شهرستان پردیس گفت: طی بازرسی‌های انجام‌شده یک واحد کارگاه تولید لنت‌های عقب تقلبی برای خودروهای پراید، وانت نیسان و پژو در شهرستان پردیس کشف و از این کارگاه بیش از ۴ هزار قطعه لنت تقلبی کشف و ضبط شد.

به گزارش صبح پردیس،  محمد حیدریان مسئول بازرسی و نظارت اداره صمت شهرستان پردیس دقایقی پیش در خصوص کشف کارگاه تولید لنت‌های تقلبی خودروهای پراید، وانت نیسان و پژو در این شهرستان اظهار کرد: هفته گذشته طی بازرسی‌های متداول از واحدهای صنفی و صنعتی شهرستان پردیس به یک واحد تولیدی لنت عقب خودروهای سبک برخورد و پس از تحقیقات متوجه غیرمجاز بودن فعالیت این واحد برای تولید لنت‌های غیراستاندارد شدیم.

وی گفت: با تعاملات و هماهنگی‌های صورت گرفته با واحدهای مرتبط اداره استاندارد در بخش تولید لنت‌های خودرو، این تولیدات را مشمول استاندارد اجباری دانستند، بنابراین تولیدات این واحد تماماً غیراستاندارد و تقلبی بوده و به‌صورت عمده در سطح بازار و توزیع می‌شده است.

حیدریان افزود: مسئول این واحد اذعان کرد: این لنت‌ها را به‌صورت عمده و فله به فرد دیگری انتقال می‌داده تا در سطح بازار توزیع کند، اما اینکه این لنت‌ها با برندهای تقلبی در سطح شهرهای کشور توزیع می‌شده یا خیر، در دست بررسی است.

مسئول بازرسی و نظارت اداره صمت شهرستان پردیس ادامه داد: پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه ارسال شد که در قدم اول چهارصد و نود میلیون ریال برای این واحد جریمه صادر شده است.

وی بیان کرد: تعامل اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس با واحدهای مختلف اداره استاندارد برای شناسایی این‌گونه کارگاه‌های تولیدی ادامه خواهد داشت.

حیدریان در پایان خاطرنشان کرد: لنت‌های عقب خودروهای پراید، پژو و وانت نیسان به‌صورت فله‌ای با چسب و پرس بر روی قطعات فلزی تهیه‌شده مونتاژ و با در کنار هم قرار دادن این قطعات که احتمال خطرآفرینی آن‌ها برای مصرف‌کنندگان بسیار زیاد است، در بازار توزیع می‌شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا