بوستان گردشگری پردیس  با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است

شهردار پردیس گفت : فاز عمرانی بوستان و  مرکز تفریحی و تفرجگاهی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع  با ۸۰ درصد پیشرف فیزیکی در حال اجرا است.

 

به گزارش صبح پردیس و به نقل از ایرنا، رضا کارخانه روز پنجشنبه درباره اقدامات شهرداری پردیس در گفت و گو یا خبرنگاران افزود: عملیات زیرسازی و آسفالت سه مسیر دسترسی، احداث سه مسیر پیاده‌رویی پله سنگی، یک هزار و ۱۰۰ مترطول جدول گذاری، ۳ هزار متر مترمکعب دیوار سنگی، خاک برداری، تسطیح تکمیل شد و ایجاد فضای سبز با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

وی توضیح داد: در راستای افزایش نشاط اجتماعی جامعه و ایجاد فضایی مناسب برای حضور خانواده‌ها در شهری همچون پردیس با بافت عمدتاً آپارتمان‌نشینی، احداث بوستان‌ در نقاط مختلف و پراکندگی مناسب جغرافیایی انجام می شود.

شهردار پردیس توضیح داد : واحد فنی عمرانی شهرداری نسبت‌ به احداث فاز دوم بوستان گردشگری در محله نخلستان و مقطع ورودی شهر پردیس نیز اقدام کرده است.

کارخانه ادامه داد: با توجه به وجود بافت گیاهی نسبتاً قدیمی در این بخش از شهر، پروژه مذکور بدون آسیب‌ به درختان و فضای سبز موجود اجرا خواهد شد.

وی افزود: بوستان یک هزارو ۲۰۰ مترمربعی “زیتون” در فاز ۹مسکن مهر پردیس به بهره برداری رسید.
شهردار پردیس گفت: در راستای توسعه مراکز تفریح و تفرجگاهی در سایت های جدید مسکن مهر، احداث سی و هشتمین بوستان شهری را در فاز ۹ در دستور اقدام قرار گرفته است.

کارخانه توضیح داد: بوستان “زیتون” در مساحتی بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ مترمربع شامل اتاق نگهبانی، مبلمان، نیمکت، زمین بازی کودکان، ست ورزشی، پایه چراغ های روشنایی احداث شد.

شهرداری پردیس از ابتدای تشکیل تاکنون ۳۷ بوستان شهری در پردیس احداث و نگهداری می کند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا