بوستان و بازارچه سنتی پردیس ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

شهردار پردیس اعلام کرد: طرح بوستان دارای بازارچه سنتی در فاز سه این شهر به مساحت ۲۰ هزار مترمربع به پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی رسیده‌است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، رضا کارخانه در این باره اظهار کرد: این طرح با اختصاص اعتبار کلی ۱۸۰ میلیارد ریال و به مساحت ۲۰ هزار مترمربع شامل ۱۸ هزار مترمربع فضاسازی و یکهزار و ۵۰۰ مترمربع بناهای تجاری در دست اجرا است که بخشی از آن برای واگذاری به هنرمندان شهر پردیس در راستای کارآفرینی و ایجاد محلی برای عرضه محصولات هنری و صنایع دستی تخصیص داده می شود.

وی افزود: این طرح عمرانی تاکنون ۳۰ هزار مترمکعب خاک‌برداری، ۹۰ درصد امور جدولگذاری خود را به پایان رسانده و سازه‌های تجاری آن به مرحله اجرای نما رسیده‌ و بر اساس پیش بینی انجام شده این بازاراچه سنتی اواخر امسال یا ابتدای سال آینده افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردارپردیس با اشاره به اقدامات انجام شده ، اظهار داشت: طرح لکه گیری آسفالت در بلوارهای خلیج فارس جنوبی، شهید صیاد شیرازی و خیابان شبستان طی روزهای گذشته انجام شد.

کارخانه ادامه داد: به منظور ایمنی ترافیکی هرچه بیشتر معابر،نصب و تعویض سرعت گیر خیابان های دانش و فردوس توسط سازمان حمل و نقل همگانی شهر پردیس اجرا شد.

وی با اشاره به بارش باران طی روزهای گذشته و ضرورت لایروبی نهرها به منظور پیشگیری از پس زدگی آب به خیابانها، اظهار داشت: معاونت خدمات شهری طرح لایروبی نهر فازهای ۹، ۱۱، هشت و پنج را در ادامه اجرای تفاهم‌نامه نظارت بر عملکرد پیمانکاران خدماتی شرکت عمران در دستور کار قرار داد.

کارخانه از ساماندهی روشنایی پنج بوستان شهری خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان، بهبود نمای بصری شهری و رفع خطرات احتمالی ناشی از برق‌گرفتگی پایش مستمر روشنایی ۵ بوستان شهر؛ گل نرگس ،امام رضا (ع)، سرو، کوهسار و نیایش ساماندهی شدند.

وی افزود: علاوه‌بر بازبینی کامل کابل های شبکه برق‌رسانی، ۱۲۷ لامپ‌ آسیب‌ دیده تعویض و نوسازی شد و ساماندهی روشنایی سایر بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهر پردیس براساس اولویت از پیش‌ تعیین‌ شده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا