شهردار پردیس؛

بوستان بانوان پردیس به یاد شهیده خردسال حادثه تروریستی کرمان به نام “ریحانه” مزین می شود

شهردار پردیس از نام گذاری بوستان بانوان پردیس به نام “ریحانه” به یاد شهیده خردسال حادثه تروریستی کرمان خبر داد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری پردیس، شهردار پردیس ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: طی روزهای گذشته حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به دست زادگان ناپاک صهیونیسم و استکبار که به شهادت و جراحت جمعی از عزیزترین فرزندان این مرز و بوم اسلامی منجر شد، دل همگان را غرق عزا و ماتم کرد و در میان این شهدا، شهیده یک ساله “ریحانه سلطانی نژاد” با چهره ای معصوم و زیبا داغی بزرگتر بر قلب رنجور مومنان شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس، بوستان بانوان که احداث آن سال گذشته طی اقدامی جهادی بعنوان یکی از مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان مبنی‌ بر ساخت مجموعه ای تفریحی، تفرجگاهی و ورزشی اختصاصی این قشر توسط شهرداری پردیس کلید خورد به نام زیبنده آن شهیده بزرگوار مزین می شود.

به گفته این مقام مسئول، طرح مذکور در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع واقع در بلوار شهید چمران مراحل احداث خود در دو بخش ابنیه و فضای سبز را با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد سپری می‌کند. رضا کارخانه تصریح کرد: طبق طرح و نقشه تکمیلی، تا پایان اجرای فضای سبز این پروژه دو هزار اصله انواع درخت و درختچه غرس می‌شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: علاوه بر فضای سبز امکاناتی شامل زمین بازی کودکان، محوطه بازی سرپوشیده، زمینهای ورزشی، اتاق مادر و کودک، نمازخانه، سرویسهای بهداشتی، آلاچیق، مسیر دوچرخه سواری و پیاده راه سلامت، دفتر نگهبانی و … در این بوستان احداث می شود.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا